Svar

Tilmelding af HboMAX gennem yousee fejler

Jeg har lige valt at tilmelde min bland selv pakke til HboMax, jeg har fået maile med “Såddan kommer du igang”  link “klik her” og jeg kommer til HboMax side til at indtaste Yousee aktiveringskode og Yousee Sikkerhedskode, derefter kommer jeg på en web side med denne fejl.

{"code":0,"message":"Data does not match any schemas from \"anyOf\"","status":400,"type":"Error"}

derefter intet sker. 

Hvad sker der? Yousee

Hilsen John N

icon

Bedste svar af Ôzcan 11 January 2022, 12:03

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

6 Kommentarer

Jeg har lige valt at tilmelde min bland selv pakke til HboMax, jeg har fået maile med “Såddan kommer du igang”  link “klik her” og jeg kommer til HboMax side til at indtaste Yousee aktiveringskode og Yousee Sikkerhedskode, derefter kommer jeg på en web side med denne fejl.

{"code":0,"message":"Data does not match any schemas from \"anyOf\"","status":400,"type":"Error"}

derefter intet sker. 

Hvad sker der? Yousee

Hilsen John N

Hej Ja det ses underligt ud,  Prøv at fange, youSee på deres FB Side, link her. https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal

God aften, 

Omdømme 7
Badge +7

Der kan også kontaktes teknisk support i morgen.

Der kan også kontaktes teknisk support i morgen.

Ja kan være det er nemmere, er længe mellem svar på deres FB. Fand jeg ud af så gav op. :relaxed: om det skyldes Covid ingen ide, 

Omdømme 7
Badge +7

Nu kan man jo også skrive bagom på FB via Messenger, så det er der nok mange der gør i stedet for offentligt, så der bruges sikkert en del tid på at besvare der.

Nu kan man jo også skrive bagom på FB via Messenger, så det er der nok mange der gør i stedet for offentligt, så der bruges sikkert en del tid på at besvare der.

Ja det kan du godt have ret i Synes dog ikke der er meget liv fra Support.

Kan sagtes skyldes, at der ikke må være for mange på arbejde. pga Covid. Men er et gæt. Men som du skriver er det nok, en god ide at ringe til Teknisk support i morgen.

Omdømme 4
Badge +3

Hej alle

Sorry for det sene svar. 

Som Radiomanden har skrevet, så er det korrekt, at mange skriver til os via messenger. Derfor man kan ikke altid følge med udefra, hvor mange der skriver. Der er svartiden dog altid indenfor én time, og ofte indenfor en halv time. 

Når det er sagt, så var der en fejl ved tilmeldinger af HBO MAX, men det er løst, så håber at det har virket for jer nu :)