Svar

Tilbud som man ikke står ved.... Elendig kundeservice

Hej

Nogen der har forslag til hvordan jeg tackler følgende dokumenterbare oplevelse med yousee...?

Blev d. 19.03.21 ringet op af en Anders fra yousee. Han gav mig et tilbud på tv og telefoni. Jeg har tilbuddet på skrift. 

Jeg ville gerne acceptere tilbuddet men var usikker på om det var korrekt, da det bl.a indeholdt viaplay sport... Hvilket jeg ikke kunne se var i yousees produkter. 

Jeg ringede op og da Anders ikke kunne lokaliseres, tilbød en Magnus at "fortsætte" samtalen. Han erkendte at det af Anders afgivne tilbud ikke holdt vand... Da yousee ikke tilbyder viaplay sport.…

Magnus gav mig et nyt og andet tilbud til 679 kr. i måneden... 

Et tilbud jeg efterfølgende ringer for at acceptere og få sat igang. 

Det viser sig så at Magnus ikke længere arbejder for yousee... 

En 3. medarbejder fortsætter samtalen og utroligt nok viser det sig at også Magnus tilbud heller ikke var korrekt... Det kunne ikke gøres til den tilbudte pris. Det kostede mindst 100 kr. mere pr. måned. 

NU blev det for meget for mig og jeg bad om at snakke med en overordnet straks eller få mail eller tlf. nr. på overordnet.

Det kunne iflg. medarbejderen ikke lade sig gøre, men han lovede at vende forløbet med en chef 8g vende tilbage... Det var d. 01.07 for 10 dage siden.. Jeg har ikke hørt fra ham. 

Så i start af sidste uge skrev jeg til kundeservice... Heller ingen respons. 

Så opsummering 2 forkerte tilbud af 2 mulige... Afslag på at indgå aftale i tråd med afgivet tilbud... Plus ikke vendt tilbage, ikke holdt hvad lovet og iøvrigt ikke været muligt at komme videre.... 

Må erkende jeg tænker at det her er under al kritik.... Men ved ikke om jeg gider tage den til klagenævn. 

icon

Bedste svar af Kasper 14 July 2021, 12:57

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

YouSee har en klageafdeling:

https://kundeservice.yousee.dk/send-klage

Omdømme 7
Badge +7

Hej @squasher1 

Jeg er ked af at læse, at du har fået nogle tilbud stillet i udsigt, som vi ikke har kunne realisere alligevel - det beklager jeg mange gange:frowning2:

Som @Slangefar rigtig fint skriver, så har du mulighed for at indgive en klage, hvis det er du vil, og som vi naturligvis vil besvare så hurtigt vi kan. 

For at få en dialog og afklaring omkring, hvad vi kan tilbyde på din adresse og til hvilken pris, vil det hurtigste dog være at kontakte vores kundeservice på tlf. 70704040. 

Du kan også se udbud og eventuelle tilbud på yousee.dk - ved tv og bredbånd, skal du slå din adresse op på hjemmesiden. 

Ha’ en god dag. 

Hej Kasper

Tak for svar som jeg ikke rigtig kan bruge... Da jeg jo netop d. 01.07 kontaktede kundeservice...fortalte situationen og blev lovet af medarbejderen at han ville vende tilbage til mig... Det gjorde han ikke... 

Har også efterfølgende indsendt skriftlig klage via klageformular... Den besvares åbenbart heller ikke... 

Må sige jeg godt forstår at yousee nærmest er verdensmestre i deres vægtklasse set i forhold til at miste kundeandel.. 

Omdømme 7
Badge +7

Har også efterfølgende indsendt skriftlig klage via klageformular... Den besvares åbenbart heller ikke... 

De er op til 7 arbejdsdage om at svare. 

Besvar