Teksten bliver hængende

Vi er lige gået over til Yousee Appen og nu er problemet, at når vi ser film og serier bliver den sidste bid tekst hængende indtil der kommer et nyt tekst stykke. Det sker ikke, når vi ser live TV. Vi har prøvet at gen installere Appen.

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Når der ses Flow, er det så ligeledes App'en der bruges, og er det det på de samme udsendelser.

Ja vi bruger kun appen. ,men det er kun på ting i arkiv, som F.eks Miss Marple, hvor alle sæsoner ligger, der hænger teksten og flagrer.

Omdømme 7
Badge +3

Hej, der er vist problemer med at se det fra arkiv og det der er optaget, kan man ikke slå tekster fra, de fleste kan vel lidt Engelsk...

Omdømme 7
Badge +7

Vi er lige gået over til Yousee Appen og nu er problemet, at når vi ser film og serier bliver den sidste bid tekst hængende indtil der kommer et nyt tekst stykke. Det sker ikke, når vi ser live TV. Vi har prøvet at gen installere Appen.

Hej Poul 

Det lyder ikke optimalt🤔

Hvilken enhed oplever du dette på? Er det i vores Smart Tv app eller hvilken enhed har du vores app installeret på? 😊

Hej. Det er kun på vores TV. Appen på IPad`en virker fint med tekster der forsvinder igen.

Det er vores første Smart TV, så vidt jeg kan se downloadede vi den via Apps.

Ps det er et Samsung tv.

Hej Kasper. Tror du, du kan hjælpe os😊

Omdømme 2
Badge +1

Hej. Det er kun på vores TV. Appen på IPad`en virker fint med tekster der forsvinder igen.

Det er vores første Smart TV, så vidt jeg kan se downloadede vi den via Apps.

Ps det er et Samsung tv.

Hej Poul

Jeg har lige testet det her hos os, og der får jeg ikke samme fejl, så kan du prøve at afspille andet fra vores tv-arkiv for at se om det sker på alt du ser?

Du må også meget gerne tjekke om dit tv er fuldt opdateret, og så må du gerne prøve at tage strømmen helt fra dit tv i 1 minut og sætte det til igen.

Ja desværre er det på alle programmer i arkiv. TV er fuldt opdateret og vi har taget strømmen og slettet og geninstalleret Yousee appen. Fejlen bliver desværre ved med at være der.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Poul2310Ø 

Vi må se om vi kan få det løst via en fejlmelding - jeg har sendt dig en privatbesked her på forum, så vi kan komme videre med sagen😊

Besvar