Svar

Streaming App - start forfra på allerede sete episoder

Når børn har set alle episoder af en serie og gerne vil gense serien starter hver enkelt afsnit et par minutter før afsnittets slutning.

Dvs. hvis den sættes til automatisk afspilling ser ungerne en lang kavalkade af rulletekster.

Kan man slette historikken så dette ikke sker eller kan i lave appen om så den automatisk startet forfra såfremt der kun er 5 min tilbage af et enkelt afsnit.

icon

Bedste svar af Ôzcan 12 August 2021, 08:55

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Alt hvad der er set ligger i sidst set, det kan ikke slettes af brugere, det bliver der i følge You See ikke lavet om på.

Om der bliver ændret på andet, det kan kun You See svare på.

Omdømme 7
Badge +7

Der mangler en start forfra funktion, som man finder i andre streaming apps. Jeg har ikke fundet nogen måde at omgå det, bortset fra med fingeren at føre den grønne bjælke mod slut på vores Android app på en tablet, men appen har svært ved at afslutte og starte forfra. Jeg har dog ikke selv haft behov for at se noget flere gange. Tag det op med YouSee på Facebook, hvis du er bruger der. 

Omdømme 4
Badge +3

Hej @Jahle 

Vi har desværre ikke en start forfra knap, så på nuværende tidspunkt, er den eneste løsning at man scroller/spoler tilbage til start, men kan godt se, at det ikke optimalt i forhold til børn, ofte plejer at gense de samme serier igen og igen. Jeg tager feedbacken med videre :) 

Omdømme 7
Badge +3

Det kan måske løse problemet at registrere alle episoderne i serien som “ikke set”. Det kan man hvis man har en YS-4000 TV-boks, men det kræver lidt manuelt arbejde. Åbn hver episode, brug spolefunktionen med maximal hastighed og lad den spole til afslutningen. Så stopper den uden at næste episode afspilles. Nu skulle der være en grøn streg i fuld længde under episoden. Åbn så episoden igen, men stop afspilning øjeblikkelig, så er den grønne streg væk, og hele episoden fremstår som “ikke set”.

Det formodes at hvis serien herefter afspilles i en app så opfører den sig som ønsket.

Besvar