Store ændringer i de faste TV pakker fra 2020

Vis første besked

41 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis du har Charlie i Grundpakken, så har du en speciel pakke, for den er IKKE i den pakke, den er i Mellempakken.
Pakker sælges som sådan ikke længere, de er ikke nævnt mere på deres side, der er Grundpakke, og så er der Grund samt bland selv 10, 20 eller 36, det er hvad der kan bestilles på selvbetjening, ønskes de gamle pakker, så kan de kun bestilles hos kundeservice.
Hvor længe endnu.? Det vides ikke, men mon ikke de snart vil udgå helt, nu da de ikke længere kan bestilles direkte.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Jeg har lige nogle punkter som jeg gerne vil fremhæve.

Det er forkert, at Grundpakken i dag har TV 2 Charlie. Den vil først blive lagt i pr. 1/1-2020 i stedet for Kanal5.

Det er ikke en fejl, at Bland Selv kanalerne låses i 30 dage efter de er valgt. Det er sådan konceptet er skruet sammen.

Prisen på din tv-pakke ændrer sig ikke i forbindelse med disse ændringer. Sker der justeringer i pris eller indhold i løbet af 2020, vil vi naturligvis informere dig i god tid.

Vi har mange forskellige tv-pakker, og derfor er det svært at sige noget generelt om, hvad ændringerne kommer til at betyde specifikt for alle. Vi kommer til at sende vores kunder en personlig mail eller et personligt brev, hvor man kan læse helt præcist, hvad ændringerne har – eller ikke har – af betydning for ens tv-pakke. Alle breve/mails bliver sendt afsted fra uge 40 til uge 48. Indtil da kan du læse mere på yousee.dk/tv2020.
Kære Yousee!.

Jeg er faktisk bare interesseret i at have de kanaler der sender sport over en bred kam + nogle kanaler der sender videnskab/Historie o.s.v og ikke flere film/serier som der allerede er tilstrækkeligt med streaming-tjenester der gør

Desuden kan jeg købe og leje film via min pc + spole, Optage og gense alt hvad jeg har lyst til ved at smide et Hdmi kabel i tv'et.
Omdømme 7
Badge +7
Det er jo netop det der kan gøres med bland selv, der kan laves helt din egen sammensætning af kanaler..
Der kan udover den faste pakke vælges 10, 20 eller 36 kanaler helt efter eget ønske.
Det er jo netop det der kan gøres med bland selv, der kan laves helt din egen sammensætning af kanaler..
Der kan udover den faste pakke vælges 10, 20 eller 36 kanaler helt efter eget ønske.

Ok, jeg må tilstå at det er et stykke tid siden jeg har kigget på bland-selv sektionen. Får man ikke meget mere for pointene nu, Hvis jeg husker rigtigt kostede de fleste af kanalerne da ikke kun 1 point?.

Nu bliver jeg nød til at tilstå at det faktisk er en meget god deal!, Kunne dog godt tænke mig at man kunne bruge bland selv med yousee tv appen uden at skulle bruge en boks eller kortlæser.

Er der nogen der ved hvad nordisk film + er?, Ved selvfølgelig godt at det drejer sig om dansk indhold. jeg er lidt skuffet over Dansk filmskat der har lige lovligt mange gamle film der ikke siger mig noget, Er Nordisk film+ en bedre erstatning ???
Omdømme 7
Badge +7
Alle TV kanaler er 1 Point, Streaming tjenester ligger fra 3 Points og op. Bland selv kan ses på alle You See`s platforme.
Alle TV kanaler er 1 Point, Streaming tjenester ligger fra 3 Points og op. Bland selv kan ses på alle You See`s platforme.
Hvad jeg mente var at man ikke kan benytte sig af bland selv via tv streaming appen på pc alene, Og med kun +1 point for hver kanal er det næsten blevet så godt som det kan være.
Hvis der ikke bliver lavet en aftale med Discovery om at feks. Kanal 5 kommer i Bland Selv, vil jeg tro Yousee mister mindst ca. 200.000-300.000 kunder...
Hvis kanal 5 kommer i bland selv som +1 point går det nok alligevel, Så spændende er CNN heller ikke. Hvis kanalerne helt udgår er jeg kun kunde hos yousee hvis der kommer en reducering af prisen på fuldpakken (En betragtlig en tak!!), Så må man jo benytte sig af D-play istedet.
Omdømme 3
Så kan det nok være stikket bliver trukket herfra hvis det sker 👋
Omdømme 7
Badge +7
Grådighed har en pris, hvis der ikke vil lejes med som det er tilbudt, så er det jo bare ærgerligt for dem. Der kan leves uden, det meste der sendes er rent skrammel. Dog ærgerligt med Discovery kanalen.
Omdømme 7
Badge +7
Der er jo netop bland selv, så det er muligt selv at bestemme hvilke kanaler der ønskes, det giver ligeledes mulighed for at få diverse andre tjenester.

You See skriver på deres FB side.

"Danskernes medievaner ændrer sig, og den udvikling bliver vi også nødt til at tage højde for.

Vi kan se, at et stigende antal af vores kunder ønsker både Tv og streaming i deres tv-pakker, og derfor vil vi i fremtiden satse endnu mere på Bland Selv og på at tilbyde endnu mere af det kvalitetsindhold, der efterspørges. Derfor har vi kigget vores faste Tv-pakker efter i sømmene og besluttet at tilpasse dem, så de i højere grad afspejler vores kunders faktiske medieforbrug.

De kanaler, der ikke længere er en del af de faste tv-pakker, vil vi fortsat gerne have med i vores Bland Selv-univers, så vores kunder selv kan vælge dem til.

Vores ambition er at lægge det mest sete indhold i Grundpakken, så flest muligt af vores kunder har adgang til det indhold, der er mest populært og appellerer bredest. Fleksibiliteten og valgfriheden kan man så tilvælge i vores Bland Selv-univers, hvis man ønsker det."
Omdømme 7
Badge +7
Det må da være op til formidleren af kanalerne at bestemme hvilken pakke de skal være i, og ikke blive dikteret af udbyderne.
Yousee har helt sikkert ikke mange abbonenter tilbage, hvis de ikke deres beslutning og får forhandlet en aftale på plads. Der er også mange der har tv og bredbånd sammen som ønsker at forsætte nuværende, har de tænkt på at bredbåndskunderne også forsvinder ud af døren sammen med tv pakken? Det er det den dårligste beslutning de har taget. Tag dog en en ny og fornuftigere beslutning.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

For dem der ikke har set siden endnu, så kan der læses mere om de ændringer, der kommer til at ske pr. 1/1-2020 på denne side:
https://mustsee.yousee.dk/tv2020

Der er ligeledes en spørgsmål og svar sektion nederst på siden.

Jeg har Den største pakke med 36 point, og udvalget er simpelthen så svagt, at jeg næsten ikke kan bruge mine 36 point - og jeg valgte gerne en del kanaler fra i grundpakken (hvis jeg kunne). 

Jeg forstår simpelthen ikke, at der ikke findes flere interessante kanaler på markedet… og hvis Discovery forsvinder, så er jeg temmelig sikker på, at jeg ikke kan fylde mine point op med noget tilsvarende.

Der MÅ da findes andre kanaler derude - jeg er ret ligeglad med om de er på engelsk uden tekstning...

Omdømme 7
Badge +7

Jeg har aldrig haft mere en 10 bland selv, fordi det ikke har været muligt med 20, som godt kunne være brugt til mere Streaming, 36 har det ikke været muligt at finde kanaler/Streaming nok til.

Besvar