Svar

Stopper optagelse når jeg spoler på Humax box

Når jeg spoler forbi reklamer i optagelse (primært fra TV2)  stopper optagelsen pludselig, og jeg kan ikke komme til at se programmet færdigt. Jeg har genstartet og alle de andre tricks i lirer af, men det virker ikke. 

icon

Bedste svar af Jens755 3 August 2022, 00:30

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken boks udgave er det. Når der spoles under optagelse er det så på den kanal der optages der stopper eller er det en anden.

Det er en Humax og Det er på den kanal der spoles. Jeg kan heller ikke starte programmet forfra eller i favoritter. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er forstået at det er Humax det har du jo skrevet, men hvilken en, 2000, 4000 eller 5000.?

2000 og 4000 kender jeg, det er nogle år siden jeg havde dem, men på begge kan der bruges Chace Play, altså se en optagelse der er igang, dog skal den lige være et stykke inde i optagelsen. Er det en 5000, så burde den kunne det samme.

Det er ikke alle udsendelser hvor der kan startes forfra, er der problemer med udsendelser i Arkiv.?

Det er en YS 4000. Og jeg kan godt se udsendelse mens den er i gang, det er når jeg spoler frem den pludselig stopper og ikke kan fortsætte. Og ja jeg kan godt se den i arkiv, men der kommer de jo først efter endt udsendelse, og det er mega surt når f.eks. Go morgen danmark først slutter kl. 12 og så er det ligesom ikke morgen mere

Omdømme 7
Badge +7

Brugte Chace Play meget på de kommercielle kanaler uden problemer, der har været en del problemer på det seneste med at kunne se optagede udsendelser, om det stadig er et problem ved jeg ikke, det er vel ikke sådan at du spoler så langt frem at det ikke er optaget endnu, for så kan man naturligvis ikke komme længere.?

Nej det gør jeg ikke. Men jeg kan altså ikke forstå at det faktisk kun er Tv 2s kanaler jeg har problemet problemet med

Badge

Jeg mener det desværre er en fejl som pågår, men som Yousee arbejder på. Jeg oplever desværre selv nogle gange problemer med spol for tiden. 
Hvis jeg oplever problemer, så gør jeg det, at jeg optager udsendelsen og så ser den derigennem - Og så spoler frem til live eller hvor jeg nu var kommet til. Så får jeg ikke nogen besked om at jeg ville starte næste udsendelse fordi udsendelsen er slut osv.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg mener det desværre er en fejl som pågår, men som Yousee arbejder på. Jeg oplever desværre selv nogle gange problemer med spol for tiden. 
Hvis jeg oplever problemer, så gør jeg det, at jeg optager udsendelsen og så ser den derigennem - Og så spoler frem til live eller hvor jeg nu var kommet til. Så får jeg ikke nogen besked om at jeg ville starte næste udsendelse fordi udsendelsen er slut osv.

Hej @Lecjsc79 

Der kan opleves problemer med spoling på Humax boksen, som kan give frys og pixelleringer. Det er noget vi er OBS på. 

Derfor giver jeg @Jens755 bedste svar, da hans svar er rigtigt. 

Besvar