Spørgsmål

Start forfra program stopper før det er slut

Vi oplever konstant ved brug af funktionen “start forfra” , at udsendelsen stopper før den er slut. Yousee lover at løse problemet, men efter at have oplevet fejlen og fejlmeldt den flere gange igennem tiden, er fejlen der endnu. En supporter skrev på et tidspunkt til mig man er klar over problemet og der er en løsning på vej, det 5 mdr. siden og intet er sket. Jeg har flere gange skrevet og ringet om problemet uden det er løst og jeg vil  derfor anbefale at der kommer en medarbejder på sagen som faktisk kan gøre noget

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er intet der kan gøre ved problemet her fra brugerforummet, det er kun You See der kan løse det, der har også været skrevet en del om det på deres FB side.

jeg er klar over at brugerforum ikke kan løse problemet. Jeg skriver fordi det kunne være interessant at hører fra alle med samme problem, så skrive endelig alle i andre med samme problem

Prøv dette: Hvis start forfra stopper før udsendelsen er færdig og kanalen så vises live, så prøv at aktivere start forfra igen. Så vil den nye start forfra muligvis starte med afslutningen af forrige udsendelse. Dette vil muligvis fungere hvis problemet skyldes at de faktiske sendetidspunktet er forsinkede i forhold til EPG-tidspunkterne i TV-guiden og hvis den nye start forfra aktiveres under den umiddelbart efterfølgende udsendelse.

MS-ERIK. tak for din kommentar og godt råd, vi har dog prøvet din løsning også, men det løser desværre ikke problemet. Hvis det så er en film på 1t 45m hvor filmen stopper med 10 min. tilbage (vi kan ikke spole frem!),  så er det lang tid man skal gense det man lige har set og vente på  at få slutningen med. ..

Tanken var nu at ved aktivering af start forfra når næste udsendelse er i gået i gang, men efter at man har set forrige udsendelse minus måske 10 minutter, så er det den næste udsendelse, der startes forfra, og hvis den er forsinket kan den starte med at vise slutningen på forrige udsendelse.

Besvar