Spørgsmål

Stadigvæk drift problemer m. x-pvr timeout....


Omdømme 5
Badge +1
  • Veteran
  • 289 kommentarer

I går havde jeg ingen problemer. I aften er den helt gal igen m. X-pvr timeout problemer, og at der ikke er adgang til optage funktionerne. 

 

Jeg kører wifi, men i meget af december måned, har disse problemer gentaget sig, hvor Yousee til sidste meldte ud, at problemet lå hos dem. Jeg tror stadig der er problemer hos Yousee, nu hvor alle mine andre mobile enheder (telefoner, tablets, chromecast), ikke har nogen problemer med mit wifi. Mit Wifi som i øvrigt har fungeret upåklageligt med Yousee boksen i meget lang tid, hvis vi ser bort fra pixelerings- og spole problemerne, som har stået på hele sidste år, og stadig ikke virker.

 

Venligst oplys mig, om der er andre der har haft ys-4000 optage/afspille problemer i aften. 


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Ja, der er en del problemer indtil det er rettet omkring en uge til ti dage.

Omdømme 5
Badge +1

Takker. Altid godt at høre det ikke er problemer hos mig selv :-)

Så mangler Yousee bare at opdaterer deres drift status, hvor det ser ud som om alt skulle være fikset.

Omdømme 5
Badge +1

Lidt mere info:

Jeg har problemer, når jeg vil streame en film fra Yousee’s filmunivers. Før december havde  jeg ikke mange problemer med ys-4000 boksen, eller yousee’s backbone/servere / udstyr på de lokale centraler (hvor det end  går galt?). Men det meste af december (specielt mellem jul og nytår) + januar indtil d.d., så har jeg diverse hyppige problemer:

  • Hyppige x-pvr fejl
  • Min WiFi forbindelse disconnectes 5. min efter den er blevet tændt, og det er hver gang den tændes, efter at have været i slukket hele dagen el. natten. Alle andre WiFI enheder har ingen problemer, når jeg sidder ved siden af boksen med dem.
  • Min boks er blevet langsom om at starte afspilningen, som blev startet på en anden måde tidligere, hvor afspilningen startede dobbelt så hurtigt.
  • Spole, skip virker meget dårligt + grim pixelering  efter skip (frem/tilbage) (selv på de alm. tv kanaler sker det også engang i mellem!). Det er nok snart 1 år siden den her fejl startede!!
  • I dag d. 8/1-21, der har jeg pludselig mistet flere tv kanaler, f.eks. Zulu + tv3+ mf. på boksen, they’re gone (sort skærm når man vælger kanaler, også efter sluk/tænd)?! fejl besked: “lige nu fejler kanaler → AV_Underrun, en fejl som jeg aldrig har set før.
  • TV guiden på boksen, opdateres meget langsomt. Det gik også super hurtigt før december.

Det virker bare som om, at Yousee har et performance problem et eller andet sted i deres signal vej. Da flere ting går meget langsomt. Og jeg kan ikke læse om nogen problemer på Yousee’s drift sider. Men der er problemer, det er jeg 100% sikker på. Og det er ikke hos mig, men derimod  på vejen til Yousee.

Besvar