Spørgsmål

spole i ysr4000 optagelse

Badge

Kan se at der for fire år siden har været skrevet om at det ikke er muligt af spole i optagelser på ysr4000 - nu er jeg lige skiftet fra ysr2000 til ysr4000 og oplever nu at det er næsten er umuligt at spole på den nye - da det optagne kommer i blokke/ryk så hvis man spoler i en fodboldkamp så ser man ikke der er scoret.!!

Er der nogen der ved om der er en rettelse på vej - hvis problemet har været der i fire år så skulle det da gerne være rettet.?

jeg tror jeg sætter min ysr2000 til igen og så må jeg undvære netflex.

mvh

Petee

Denne tråd kan ikke kommenteres

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Du kan ikke bruge 2000 boksen mere, den er lukket og åbnes ikke igen, den er udgået er kun skrot. Der er problemer med 4000, der vil komme en løsning.

Badge

Du kan ikke bruge 2000 boksen mere, den er lukket og åbnes ikke igen, den er udgået er kun skrot. Der er problemer med 4000, der vil komme en løsning.

Ja det må man da håbe sker snart hvis der er en masse der skal over på den boks.

Omdømme 7
Badge +10

Der er næppe mange tilbage der stadig har den gamle 2000, det er udgået for længe siden.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @yang 

Det er rigtigt nok som Radiomanden skriver her.

Billedet på YS4000 boksen følger ikke spolingen, men det er en midlertidig ting og der arbejdes på få normaliseret spolefunktionen i nærmeste fremtid.

God dag.​​​​​​​