Spørgsmål

Sort skærm

Jeg har sort skærm, altså mit TV tænder ikke engang og oplyser om evt. fejl på min TV boks. Nogen der ved om det har at gøre med det aktuelle nedbrud? Har lige læst om det på TV2, men når jeg så leder efter noget om driftsforstyrrelser står der kun noget om at det har med Youtube app'en at gøre, og den har jeg ikke forsøgt at bruge. Jeg vil egentlig bare gerne se TV.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken platform opleves det på.? Det skulle kun være DSL kunder der har problemet. You See oplyser at der arbejdes på at løse problemet så hurtigt som muligt, der for nu ingen tidshorisont på hvornår alle kunder får signalet tilbage.

Omdømme 6
Badge +5

Jeg har sort skærm, altså mit TV tænder ikke engang og oplyser om evt. fejl på min TV boks. Nogen der ved om det har at gøre med det aktuelle nedbrud? Har lige læst om det på TV2, men når jeg så leder efter noget om driftsforstyrrelser står der kun noget om at det har med Youtube app'en at gøre, og den har jeg ikke forsøgt at bruge. Jeg vil egentlig bare gerne se TV.

Hej måske du er ramt af samme fejl, som flere kunder skriver om på youSee,s FB Side.https://www.facebook.com/youseedanmark/  kan du se under fællesskab. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er nemlig sandsynligt, derfor skrev jeg at der arbejdes på løsning af problemet.

Omdømme 7
Badge +3

De skriver det er løst, man skal prøve en Genstart hvis man har sort skærm

Omdømme 6
Badge +5

Det er nemlig sandsynligt, derfor skrev jeg at der arbejdes på løsning af problemet.

:relaxed: Hej Radiomanden, Ja nemlig Det ser ud til at mange  oplever det\ Eller ramt af samme . Ses der inde på youSee,s FB Side.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Hej Radiomanden, Ja nemlig Det ser ud til at mange  oplever det\ Eller ramt af samme . Ses der inde på youSee,s FB Side.

Oplevet sammen på min app, Men kører på appen igen hos mig altså. 

Er også link fra TV2 om emnet. https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-11-12-yousee-ramt-af-sorte-tv-skaerme

Besvar