Svar

somy tv og kort fra YouSee


Badge
  • Deltager
  • 4 kommentarer

Kan kun optage på mit nye Sony tv når kort læser ikke er i så med andre ord.

Ingen optagelser af kodet kameler fra YouSee på Sony tv. 

Hvorfor 

icon

Bedste svar af Radiomanden 17 January 2023, 17:40

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er der før hørt om i forbindelse med CI+, men bruges der kortlæsere der kun er CI så kan man, det blev der gjort opmærksomhed på i forbindelse med Panasonic og Samsung optagere, sandsynligt vil det samme gælder for TVer, dog er CI læsere ikke så nemme at få fat på.

Badge

Hej 

Det er et c1+ strong YouSee ready.

Prøver så med c1 men virker det til 4k opløsningen

Vh xou

 

 

 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det mener jeg ikke gør en forskel med UHD. Af UHD kanaler, der er kun en, det er Viasat sport. CI+ bruges netop for at overholde ophavsrettigheder, det er udbyderne nød til at gøre, selv om optagelserne er krypteret på HDDen så den ikke kan bruges på anden enhed. 

Du skriver ligeledes at det er et Sony TV, det er Android, der er App til det, rigtig mange udsendelser er i Arkiv i kortere eller længere tid, optagelse af udsendelser kan så begrænses eller overflødiggøres.

Badge

Ok.  Duer dette kort her 

 

https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV-Tilbehoer/Strong-Yousee-CA-modul/2416056?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=searchengine&gclid=EAIaIQobChMIppb6xYHP_AIVRrLVCh1LpwP1EAYYAyABEgJ-T_D_BwE

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er i hvert fald til You See, og det ser ikke ud til at være CI+.

Badge

Har købt.

Ser om det virker når jeg får det, resultatet

Skal jeg nok skrive.vh xou

 

 

 

 

 

Omdømme 1
Badge +3

Hej @xou 

Det lyder godt - hvis det ikke hjælper, så er du naturligvis altid velkommen til at vende tilbage til tråden her. Så vores andre brugere kan afhjælpe din udfordring med dine optagelser.

Badge

RESULTATET

DET VIRKER

Så der skulle bare et c1 kort uden + ( c1+ kort) for at optage kodet tv fra YouSee.

Tak for hjælpen vh xou 

Omdømme 7
Badge +9

Ja CI+ er mere dårligt end godt når der skal optages på/med udstyr der ikke er fra YS.

Husk optagelserne er krypteret HDDen, kan kun bruges på TVet.

Besvar