Svar

Sletning af optagne programmer

Efter der er sket en opdatering af you see på app og pc, kan jeg ikke længere slette optagne programmer, der er sat på serieoptagelse og har optaget genudsendelser, fra min tablet eller pc. Udseendet af siden med optagne programmer er også ændret , så det er mere rodet.

Andre der har problemer med at slette optagne udsendelser fra enten tablet, phone eller pc?

icon

Bedste svar af Kasper 12 October 2022, 15:29

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Niels-Fut 

Det lyder ikke godt, at du ikke kan slette optagede programmer. 

Kan du ikke finde menuen eller får du fejlbesked, når du forsøger dig? Hvis fejlbesked, hvad siger den så?

Hej Kasper

Ikonet med slette optagelsen eksisterer ikke, når jeg anvender you see appen. Der kommer heller ikke nogen fejlbeskeder. Jeg kan stadig gøre det igennem TV’et. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej igen 

Kan du ikke gå ind og finde optagelsen under Min side → Optagelser og så vælge en optagelse og vælge skraldepands-ikonet nederst på udsendelsen? 

Ved du om pludselig er kommet til at logge ind med et andet login? 

Hej

Der er ikke noget “Skraldespands” ikon på siden. Hverken når jeg bruger app’en på min tablet eller på smartfonen.

Så vidt mig bekendt har der ikke været andre end mig på siden.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Niels-Fut 

Hmm, det var mystisk. 

Går du ind Min side og vælger en programserie af optagelser, du vil slette og kigger? 

Kan du eventuelt lægge et billede op af det billede, du kigger og vil slette fra? 

Kasper 

Jeg går ind på min side og vælger optagelser
Så vælger jeg den optagelse som skal slettes
Så trykker jeg på de 3 prikker og får nedenstående billede. Hvis jeg vælger Slet serie, sletter jeg både serien og fremtidige optagelser

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Niels-Fut 

Vi kan ikke genskabe fejlen på en Android-enhed, men derimod på web-tv via browser, så det er jeg gået videre med herfra. Det burde nemlig være muligt her også.

Kan du i vores app prøve at logge ud/ind eller endda af- og geninstallere appen? 

Hvis det ikke hjælper at af- og geninstallere appen, så prøv eventuelt at gå ind i indstillinger i din enhed og find vores app og ryd cache/hukommelse fra appen og genstart den og se om det hjælper. 

Bliver det ved at drille, så må vi kontakte dig nærmere med henblik på fejlmelding.

God dag.

Hej Kasper

Det virker, på smartphone og tablet, dejligt.

Rigtig mange tak for hjælpen. 

Mvh Niels 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Niels-Fut 

Jeg har lige en opdatering i forhold til sletning af optagelser på hjemmesiden. 

Du skal faktisk klikke på knappen “Optag” og derefter åbner der sig en menu, hvor du bl.a. kan slette. Se billedet nedenfor. Det er lidt svært at finde, så jeg tror vi får det rettet designet til😊