Svar

Skifte hele dage i TV-arkiv på Apple TV

Badge

Er der en hurtigere måde at skifte hele dage tilbage i TV-arkivet på Apple TV end at skulle “swipe” tilbage gennem hver dags TV-programmer i TV-guiden?

icon

Bedste svar af Hans K 21 juli 2021, 14:53

Hej Kasper! Nej, dur heller ikke. Vælger man en kanal under “kanaler”, får man live TV på den pågældende kanal. Søger man efter programtitlen - F.eks. TV2 ØST NYHEDER - får man vist de næste udsendelser i dag, intet historisk.

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er der ikke en +24 og en - 24 timer funktion.? Så kan man gå frem eller tilbage 24 timer af gangen. Den funktion er på Android TV.

Badge

Tilsyneladende ikke. Hvis man forsøger at gå op i tidslinien, wrapper den blot kanalerne rundt, så du får de højeste kanaler vist.

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke det bedste billede, men Zoomes der ind, så kan man nederst se at der er diverse funktioner, og med dem kan der gås frem og tilbage i op til 24 timer. Billedet er fra TV boksen.

Badge

Beklager, de er der så ikke på Apple TV. Hvis man forsøger at gå ned under sidste kanal, scroller den blot flere kanaler op. For at fuldende billedet er her et klip fra web-udgaven:

Her er der pileknapper til at skifte dato foroven. Så web, TV-boks og Apple TV app har 3 forskellige brugerflader. Øhh...

Omdømme 7
Badge +7

Når funktionerne ikke er der, så må det gøres på anden vis når man vil frem/tilbage.

Badge

… så indtil videre er svaret “nej”  :-(

Omdømme 7
Badge +7

Hvem ved, om ikke det er permanent at det er sådan, siden det ikke er lavet.

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke Apples TV, men kan du ikke trykke på < og > ved datoen? 

Badge

Pilene findes ikke på Apple TV, det er det, der er problemet. Se første skærmdump.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Hans K 

Ville det være bedre, hvis du gik ind under menupunktet “Kanaler” og så fandt den pågældende kanal, trykkede på den og fandt indholdet? Ellers skal du søge efter titlen på udsendelsen. Det er mine bud:relaxed:

Husk at markere bedste svar i tråden, hvis et svarene til dig var til hjælp. 

God dag. 

Badge

Hej Kasper! Nej, dur heller ikke. Vælger man en kanal under “kanaler”, får man live TV på den pågældende kanal. Søger man efter programtitlen - F.eks. TV2 ØST NYHEDER - får man vist de næste udsendelser i dag, intet historisk.

Badge

Jeg tror desværre, at vi må konkludere, at der ikke eksisterer en skifte-dag-funktion i Apple TV appen. Jeg undrer mig over, at der er forskellige brugerflader på app, boks og web - bare i denne tråd har det jo givet en masse spildtid. Men tak til alle for jeres velvillige - men desværre frugtesløse - indsats!

Besvar