Spørgsmål

Skift fra Cmore til Paramount+?

Jeg har hørt at min "fordel" skifter fra C-more til Paramount+. Hvornår sker det?

Denne tråd kan ikke kommenteres

73 Kommentarer

Jeg forstår ikke det med "at de to flowkanaler er af lille interesse". For mig er et program der kan optages (fuldpakke) bedre end streaming - det jeg kan se på Paramount+ dd er kun gamle programmer!!?? det kan jeg ikke bruge til noget. 

Det med ikke at kunne optage flow tv.... forstår jeg ikke:

De to Paramount+ kanaler (serier og film) ligger allerede i Programguiden på nr 1020 og 1021.

Jeg har netop lavet en 5min optagelse (HDD USB) af "prøvebilledet" hvor der står "Her kommer der en ny kanal" - eller har jeg misforstået noget? 

Omdømme 7
Badge +7

Har man Paramount+ Streaming, så er Flow kanalerne efter min mening ikke af interesse, for man kan jo kun se de enkelte Film/serier når de sendes, med streaming bestemmer man selv, det med optagelse så kan det jo være som med, de andre Streaming tjenesters Flow kanaler at de ikke kan optages, i hvert fald ikke med Humax boksen.

Omdømme 7
Badge +3

Det skrives de kommer i Bland Selv:

Det sender de nye tv-kanaler Paramount+ Movies og Paramount+ Series i januar 2022 (digitalt.tv)

Det er kun Humax 4000-boksen, som ikke kan optage på disse kanaler. Den optager og gemmer så heller ikke noget lokalt. Den henter det fra en sky-server hos Yousee.

Omdømme 7
Badge +7

Man skal være opmærksom på at Film og Serier er Censureret, og altså ikke original versionerne, grunden til at det er sådan skal findes i oprindelseslandet, altså USA, hvor der er stramme regler for hvad der må ses og høres på TV.

Så resten af verden må rette sig efter den (dårlige) morale der er derovre.

:relaxed: Hej Jorn-Hansen, jeg er med de 2 Kanaler kommer.

Det som jeg savner svar på, enten fra youSee Forum Teamet her eller ved at ringe til Kundeservice. Er hvorvidt man kan se eller har adgang til de 2 Kanaler. Når man har P+ som er valgt i Fordel. altså YouSee More. For klikker jeg på dit link fra den anden dag. 

Giver mit abonnement ikke adgang, til de 2 kanaler. selv om jeg har P+ som Fordel. 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har på Boks og telefonen fået beskeder om 2 nye kanaler der er addet, har du ikke fået beskeder og ikke kan se dem i Listerne nederst, har du nok ikke adgang til dem… Lordfynbo.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der haves  P+ Streaming, så er det vel underordnet med kanalerne, da man på dem ser det samme som der er adgang til på On Demand.

Omdømme 7
Badge +3

Hvis jeg ser Viaplay og noget sendes på TV3 Sport eller TV3 Max, skifter jeg til at se kanalerne på boksen, man skal jo ikke overbruge sit Internet… Men har man set Linket fra Digitalt. tv er det nok nemmere at se de programmer på P+ streaming end vente på de vises på TV...

Jeg har på Boks og telefonen fået beskeder om 2 nye kanaler der er addet, har du ikke fået beskeder og ikke kan se dem i Listerne nederst, har du nok ikke adgang til dem… Lordfynbo.

Hvis jeg prøver dit link her og klikker start https://tv.yousee.dk/medie/kanal/paramount-plus-movies-178  Skrives således her Dit abonnement giver ikke adgang til dette indhold.  Og P+ er tilvalgt i youSee More.  lide fedt jeg kan altid ringe, til kundeservice for nemmere forklaring.

Omdømme 7
Badge +3

Svaret må være at dem med P+ addet i Bland Selv til 5 points, kan se de test kanaler nu…

Jeg har spurgt Yousee Support, men som sagt sagde de kun dem med Fuldpakken kan se dem, men nu har jeg ikke den pakke...

Svaret må være at dem med P+ addet i Bland Selv til 5 points, kan se de test kanaler nu…

Jeg har spurgt Yousee Support, men som sagt sagde de kun dem med Fuldpakken kan se dem, men nu har jeg ikke den pakke...

:relaxed: Ja er muligt Jorn-Hansen jeg har ikke valgt den i Bland Selv. af denne grund jeg når ikke se det. Har kun Dansk Film skat og ViaPlay er rigeligt fint. 

Omdømme 7
Badge +7

Men har man set Linket fra Digitalt. tv er det nok nemmere at se de programmer på P+ streaming end vente på de vises på TV...

ja langt mere brugbart P+ Streaming kan tilvælges i Bland selv det er 5 Points, Så behøver man ikke Flow kanalerne.

ja langt mere brugbart P+ Streaming kan tilvælges i Bland selv det er 5 Points, Så behøver man ikke Flow kanalerne.

Du har flere gange antydet, at dem med fuldpakken ikke får adgang til streaming, men det gør de. Der er ingen forskel på at få Paramount+ i fuldpakken og på at vælge tjenesten i bland selv. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Det ville da også være underligt hvis der var en forskel.

Omdømme 7
Badge +3

Efter det oplyste vil man i YouSee More kunne vælge Paramount+ som fordel til nul point, forudsat at man har adgang til at vælge fordele i YouSee More. Har man allerede valgt C More i YouSee More er det oplyst at C More automatisk bliver ændret til Paramount+. I øvrigt vil man fortsat kunne vælge både C More og Paramount+ som streamingtjeneste til 5 point i YouSee Bland-selv.

Omdømme 7
Badge +3

Endelig et godt svar!

Har man valgt Paramount+ i Bland Selv får man de nye TV kanaler.

(Kunne ikke lige quoete svaret...)

Endelig et godt svar!

Har man valgt Paramount+ i Bland Selv får man de nye TV kanaler.

(Kunne ikke lige quoete svaret...)

Ja jeg tænkte fra starte, At hvis man valgte P+ i Bland Selv og giver 5 Points.

Om det var som hvis man valgte Cmore, at der fulgte 4 kanaler med. Jeg Mener det var 4.

Jeg har P+ som Fordel har Film og Serier. tror ikke de Kanaler bliver tilgængelig for mig.

Selv om jeg forstod på Kasper, han mente de gjorde.. Men jeg er tilfreds med Film og Serie.

Er også rimeligt nok at der er forskel, hvis nogen giver/betaler 5 ponits i Bland Selv.  :relaxed:

Omdømme 5
Badge +1

Horton-Sagaen? Som er en serie.

Omdømme 7
Badge +3

Btw, Fik lige besked på Boksen C More forsvinder nu fra min boks, men jeg har C More til 29 kr. pr. måned… som os Yousee kunder kunne få, ved ikke om det stadigvæk gælder...

Btw, Fik lige besked på Boksen C More forsvinder nu fra min boks, men jeg har C More til 29 kr. pr. måned… som os Yousee kunder kunne få, ved ikke om det stadigvæk gælder...

Når javel Jorn-Hansen er ok pris, Som du skriver stædig gælder.

Jeg kan tilvalge den i Bland Selv til 5 points. :relaxed: Så følger der 4 kanaler med.

Omdømme 7
Badge +3

Man kan stadig få C More’s film kanaler m.m. til 29 kr. se her eller bare Cmore’s website

C More til 29,- / måned i 6 måneder - særtilbud indtil 27/2 2022 (digitalt.tv)

Man kan stadig få C More’s film kanaler m.m. til 29 kr. se her eller bare Cmore’s website

C More til 29,- / måned i 6 måneder - særtilbud indtil 27/2 2022 (digitalt.tv)

Når ja ok Jorn-Hansen Så efter 6 er prisen så 99,Kr

Godt Nytår,