Spørgsmål

Skift fra Cmore til Paramount+?

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

73 Kommentarer

Hvis du skal have den Gemmen TV2 Play koster den 40 kr/Mdr 

Og du Skal abonnement Der TV2 Play, og ikke i gemmen youSee Bland Selv.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der haves TV2 Play direkte, så kan man for Kr. 40 extra/måned få adgang til Paramount+.

Omdømme 5
Badge +1

Mon ikke der forklares en del her: https://mustsee.yousee.dk/paramount-plus

Nej. Det forklares ikke helt. Kun hvis vi er enige om, at Paramount+ er en fast kanal, som bliver fjernet 2022 fra Grundpakken. For så efter, at blive erstattet af andre kanaler fra grundpakken?

Hvis der haves TV2 Play direkte, så kan man for Kr. 40 extra/måned få adgang til Paramount+.

Ja rigtigt 

Omdømme 5
Badge +1

Ja rigtigt 

Jeg er godt tilfreds med, at denne kanal bliver fjernet fra Bland Selv. Syntes ikke, at kanalen er værd at se.

Omdømme 7
Badge +7

Nej. Det forklares ikke helt. Kun hvis vi er enige om, at Paramount+ er en fast kanal, som bliver fjernet 2022 fra Grundpakken. For så efter, at blive erstattet af andre kanaler fra grundpakken?

Det er Paramount Network der er i Grundpakken, det er noget helt andet.

Den du mener er den Kanal som hedder Paramount Network ikke.

Phoenix 73, Radiomanden har lagt Link med Paramount+  Her på første side. Du kan se

Omdømme 5
Badge +1

Det er Paramount Network der er i Grundpakken, det er noget helt andet.

Er bekendt med dette, så er det vel også den kanal der fjernes 2022?

Frygter, at jeg blander det sammen med Paramont NetWork og Paramount? Hvis dette er tilfældet, så beklager jeg.

Omdømme 7
Badge +7

Den du mener er den Kanal som hedder Paramount Network ikke.

Læs hvad der står på siden der linkes til: 

1. Hvorfor hedder streamingtjenesten Paramount+ når det allerede eksisterer i forvejen?

Vi kan godt forstå, at det er lidt forvirrende, at der nu lanceres en streamingtjeneste, der hedder det samme som det, vi har valgt at kalde vores indhold fra Paramount. Men det er et rent og skært tilfælde. Uanset navnet giver Paramount+ dig adgang til masser af film, serier, dokumentarer og børneindhold. Den nye streamingtjeneste vil dog indeholde lidt mere af det hele.

Omdømme 5
Badge +1

Radiomanden

Beklager, at jeg har misforstået. Troede bare, at Paramount Network og Paramount+ var af samme kategori. 

De har lagt Paramount+ ind hos mig nu. Eller de har lagt noget ind, der minder om. Jeg tror, der mangler en hel del titler, men de kommer vel. Min C More er ikke forsvundet endnu.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har også fået P+ som fordel, men da jeg har den i Bland Selv, kan jeg nok ikke se om der mangler film...hos Yousee.

Omdømme 7
Badge +3

Btw, Jeg har en C More app på TVet, købte adgang til 29 kr. pr. måned...ved ikke om vi Yousee kunder stadigvæk får rabat...

Den siger, at der er 276 film. Cirka det halve af C More.

Omdømme 7
Badge +3

Kan du se den nye Southpark og en film om Madonna? de er nogen af de nyeste...

Den siger, at der er 276 film. Cirka det halve af C More.

Ja ok  jeg tænker Netflix, og Viaplay. er sikket dem som har størst udvalg. 

Er selvfølgelig ligne eller samme film på begge, er nok svært at undgå. Tænker på de 2 for man sikkert mest for sine ponit eller penge. 

Jeg har Madame X og south park post covid.

Ja ok  jeg tænker Netflix, og Viaplay. er sikket dem som har størst udvalg. 

Er selvfølgelig ligne eller samme film på begge, er nok svært at undgå. Tænker på de 2 for man sikkert mest for sine ponit eller penge. 

De blærer sig ellers med 5000+ titler ude i byen, bl.a. hos TV 2.

Jeg har Madame X og south park post covid.

Ok Ja fra eller på TV2 Play, 

De blærer sig ellers med 5000+ titler ude i byen, bl.a. hos TV 2.

Jeg har nærlæst. De tæller titler + serieafsnit, og så skal det jo løbe meget hurtigt op. Nå, så kan det da godt være, at udvalget ikke bliver større. :relaxed:

276 film, 183 serier og 65 børnefilm, hvis jeg har talt rigtigt.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har også stadig C More, deres Spritnye film er fra 2020 eller ældre. P+ er fra i år.

P+ har Dexter: New Blood. Det er fremragende. :relaxed:

Jeg tænkte, vi kunne prøve at sammenligne årstal, så jeg bad min computer om en tabel. Årstallene er hentet fra imdb, ud fra det imdb-id, som Yousee oplyser. Der ligger også nogle film fra før 1990, men dem har jeg klippet væk.

Angående Paramount forvirring fastpakke/bland selv 2020

Jeg har fuldpakke, af kanaloversigt 2022 fra min antenneforening fremgår det at

'Paramount Network' udgår

Nye Paramountkanaler i Fuldpakke:

'Paramount + movies' og 'Paramount + series'

På TV&film app'en (har jeg nylig opdaget) at jeg faktisk har 'Paramount+' (fordel).

De serier jeg ser nu på 'Paramount Network' kan også ses på TV&film app'en men kun "gamle" sæsoner - den seneste sæson fra iår findes ikke.

Det er da ikke særlig fedt (eller brugbart) - er der nogen der ved hvorfor? (jeg har ikke brugt streamningstv før).

Jeg er dybest set ligeglad med hvad Paramount kalder deres kanaler - men meget interesseret i at vide hvor mine pt yndlingsprogrammer fremover bliver sendt.... 

Omdømme 7
Badge +7

Ja, Paramount Network udgår, der kommer de 2 Paramount+ kanaler som du nævner, en serie og en film,  det er Flow TV, men der er også Streaming tjenesten Paramount+, hvorfra som jo det fremgår af navnet kan se indhold når man vil, derved er de 2 Flow kanaler af lille interesse, og, det er der ikke oplyst noget om endnu mig bekendt, med det bliver sikkert ikke muligt at kunne optage de kanaler, lige som det ikke er muligt med andre tjenesters Flow kanaler.