Spørgsmål

shield pro virker ikke mere.

shield pro virker ikke mere med yousee appen.er der noget jeg kan gøre. den virker fint på mobil og computer. og er der andre med samme problem. nu er jeg nødt til at se tv på den gammeldags måde.

alle andre aps virker normalt.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke læst her på forummet eller på You See FB side at der har været skrevet at det ikke længere virker, den skulle have Android TV V10.

jeg har haft en omfattende med navidia om problemet, de siger at fejlen er hos yousee .efter omfattende undersøgelse.

Omdømme 7
Badge +7

Der må så kontaktes You See angående problemet.

Omdømme 7
Badge +7

shield pro virker ikke mere med yousee appen.er der noget jeg kan gøre. den virker fint på mobil og computer. og er der andre med samme problem. nu er jeg nødt til at se tv på den gammeldags måde.

alle andre aps virker normalt.

Har du prøvet at afinstallere appen og installere den igen? Der går af til kludder i data omkring en app. 

ja jeg har prøvet at fjerne appen og installere den igen, og opdatere den, men der er ikke nogen opdateringer. alt sammen uden held.

Omdømme 7
Badge +7

Hvad har You See svaret angående problemet.?

Omdømme 7
Badge +6

jeg har haft en omfattende med navidia om problemet, de siger at fejlen er hos yousee .efter omfattende undersøgelse.

Påstår NVIDIA, men fejlen ligger helt og holdet på deres side, fordi at de ikke kan få fingeren ud af måsen og komme i gang med at få opdateret både Shield TV og Shield TV Pro til Android TV 10.

Der er mange flere steder på nettet der brokker sig over apps der ikke længere fungerer eller opfører sig fejl fyldt, fordi at mange af de apps er blevet opdateret på Play Store og har nu Android TV 10 som minimums krav.

Jeg har selv en Shield TV Pro, men jeg orker ikke at anvende den længere og derfor har pakket sammen, fordi at jeg også oplevede flere og flere streaming problemer hos diverse streaming tjenester, der i blandt også YouSee, så min Shield TV Pro bliver først fundet frem igen når NVIDIA en gang får taget sig sammen til at opgradere deres OS til Android TV 10, hvilket ikke lige umiddelbart ser ud til at ske inde for en overkommelig fremtid.

Omdømme 7
Badge +6

Jeg kan tilføje til emnet efter nærmere undersøgelse, at NVIDIA agter at udgive en Android 11 opdatering til deres Shield TV og Shield TV Pro.

Tidshorisont ukendt, for det nye OS er stadig i Beta tests.

Besvar