Svar

See? TV Guide?

Omdømme 7
Badge +3

Hej og God bag Jul,

Vedr See, har nogen fundet en TV Guide, hvor man kan se hvad de vil sende på See fra den 30. og senere? Her tænker jeg mest på hvad sport de vil sende, ud over Nytårs ski hoppet...

icon

Bedste svar af Kasper 27 December 2021, 11:15

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

100 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Man kan vel ikke see See andre steder end i Grund pakken og YouTV?

Er godt klar over See vil sende Serier som jeg aldrig ser, men de vil sende feks. mere Vintersport end Xee gør nu...

What The Problem? Du bliver ved med skisport!

Ja, det hele drejer sig om ski løb. :slight_smile:

Omdømme 7
Badge +3

Dette her opslag er vedr. SEE en ny kanal, både TV3 og Yousee siger den starter op den 1. januar, jeg vil lade tvivlen komme dem til gode indtil andet bevises… :relaxed:

Der er en ukendt udsendelse på XEE den 30. kl. 09:30, kan være et preview af See… vi må vente og se! 

Man kan vel ikke see See andre steder end i Grund pakken og YouTV?

Er godt klar over See vil sende Serier som jeg aldrig ser, men de vil sende feks. mere Vintersport end Xee gør nu...

What The Problem? Du bliver ved med skisport!

Ja, det hele drejer sig om ski løb. :slight_smile:

Jamen er også det, at du går op i Jorn-Hansen.:relaxed: 

God dag,

Omdømme 7
Badge +7

You See oplyser at der endnu ikke er mulighed for at kunne se en oversigt om udsendelser på See, det vil komme i løbet af ugen.

Omdømme 7
Badge +3

Programmet på Xee og også SEE er kendt nu indtil den 2. januar, See starter helt op den 31. december

Omdømme 7
Badge +7

Kan kun videregive hvad der blev skrevet som svar på FB i går angående det.

:relaxed: Jeg kan se Jorn-Hansen. at en Support svaret således i går på deres FB. 

Der vil i løbet af ugen komme mere info, ud omkring den nye kanal See, og indtil da, vil der ikke være nogen programinformation på kanalen Xee.

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo lige præcis det jeg skrev om i går. Det har du åbenbart ikke set.

Omdømme 7
Badge +3

Ja, men jeg har set programmet både for See og Xee...

Omdømme 7
Badge +3

Jeg tror Bo på Digitalt.tv har ret, næsten, da han også har set programmet…

Xee bliver til See 30. december - Nytårsskihop på kanalen 1. januar (digitalt.tv)

Det er jo lige præcis det jeg skrev om i går. Det har du åbenbart ikke set.

Jo Var nu for at Jorn-Hansen, kunne gå ind og se svar på deres FB.

Jeg se ikke den Kanal ret ofte, Så er ikke  lige en jeg følger op på. Må jeg nu Tilstå.

Men er sikkert en del som ser den.  Mon ikke der sendes samme som nu. Kanalen skrifer blot Navn. Men ingen ide.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg kan også  komme til at se den når den overgår til NENT, da jeg vil formode at den vil være at finde på V Play på lige fod med de øvrige NENT kanaler.

Angående dit sidste indlæg. jeg skrev i går. You See oplyser at der endnu ikke er mulighed for at kunne se en oversigt om udsendelser på See, det vil komme i løbet af ugen.

Hvilket ikke er meget forskelligt fra det du skrev.  Der vil i løbet af ugen komme mere info, ud omkring den nye kanal See, og indtil da, vil der ikke være nogen programinformation på kanalen Xee.

Omdømme 7
Badge +7

Hej og God bag Jul,

Vedr See, har nogen fundet en TV Guide, hvor man kan se hvad de vil sende på See fra den 30. og senere? Her tænker jeg mest på hvad sport de vil sende, ud over Nytårs ski hoppet...

Hej 

EPG’en opdateres d. 30, hvor kanalen skifter navn:relaxed:

Hej og God bag Jul,

Hej 
 EPG’en opdateres d. 30, hvor kanalen skifter navn:relaxed:

Ja Så må vel antage sagen er opklaret. 

Jeg kan også  komme til at se den når den overgår til NENT, da jeg vil formode at den vil være at finde på V Play på lige fod med de øvrige NENT kanaler.

Angående dit sidste indlæg. jeg skrev i går. You See oplyser at der endnu ikke er mulighed for at kunne se en oversigt om udsendelser på See, det vil komme i løbet af ugen.

Hvilket ikke er meget forskelligt fra det du skrev.  Der vil i løbet af ugen komme mere info, ud omkring den nye kanal See, og indtil da, vil der ikke være nogen programinformation på kanalen Xee.

Er det vigtigt, Ja åbenbart.  God debat, 

Omdømme 7
Badge +3

Hej og God bag Jul,

Hej 

EPG’en opdateres når kanalen skifter navn:relaxed:

Tak, Men hvorfor skal det være så hemmeligt hvad vises på SEE?

Men ellers vil jeg ikke kommentere på hvad der er sagt og hvad ikke. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Der er vel ikke modtaget noget endnu fra NENT hvad der vil blive vist på kanalen, det kan da være en årsag.

Omdømme 7
Badge +3

Men udover skihoppet den 1. og søndags fodbold, er det Serier det meste, ikke noget jeg ser, andre har modtaget programmet, så hvorfor skulle NENT ikke sende det til deres sammen arbejds partnere... 

Omdømme 7
Badge +7

Det jeg skrev kunne jo være en mulighed, men derudover kan man så kun gætte sig til årsagen. Serier og film er OK, alt andet er det ligemeget med, betaler heller ikke for at få det med. Har kun V Play Film og Serier On Demand.

Omdømme 7
Badge +3

Program for skihop 1. januar og meget andet vintersport m.m. for flere dage kan ses på Viaplay. Vælg sport og derunder (lidt nede på siden) Viaplay Vinter. Får man ikke adgang kan det skyldes at det kræver abonnement på Viaplay Total, og at man ikke har det. Muligvis bliver skihoppet også sendt på den kommende kanal See. Det vil nok være med hyppige reklamepauser.

Program for skihop 1. januar og meget andet vintersport m.m. for flere dage kan ses på Viaplay. Vælg sport og derunder (lidt nede på siden) Viaplay Vinter. Får man ikke adgang kan det skyldes at det kræver abonnement på Viaplay Total, og at man ikke har det. Muligvis bliver skihoppet også sendt på den kommende kanal See. Det vil nok være med hyppige reklamepauser.

Ja så kan det givet være ret begrænset, hvor meget Sport viser på See. Viaplay Total koster en lille 500 kr./md. Er givet også Sports delen der koster. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +3

419 kr koster det for mig Sport på Viaplay, skiløb (Langrenn) her i morgen vises ikke på Viaplay men på andre nordiske kanaler, ski hop kan ses på Tyske kanaler...

Omdømme 7
Badge +7

Selvfølgelig er det sport der gør os fattigere, og de stinkende rige endnu mere stinkende rige, det vil man have os til at betale for, tror de man er rene idioter. Det bliver ikke for mine penge.

Omdømme 7
Badge +3

Er man en gang skiing fan, betaler man hvad det koster! :relaxed:

Kan huske for MANGE år siden købte jeg adgang til Super Sport for at se det, jeg måtte købe en ny parabol modtager også… Tour de Ski en uges skiløb, sendes ellers mest på TV3 kanalerne.

Omdømme 7
Badge +3

Btw, vil man se hvad See sender, kan man købe TV Guide bladet 7 TV dage. Men som sagt er det serier det meste, tror ikke der er film de første dage...