Svar

See? TV Guide?

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

100 Kommentarer

Der er ingen valgfrihed. Det er stadig udbyderen der bestemmer kanalopsætning. Uanset pakkeløsning. Derfor fravælger jeg den kontroverse løsning. Vil hellere satse på app! :grinning:

Der er jo denne valgfrihed, at du kan valge Internet fra Udbryder.

Og så selv vælge ud fra dinne ønsker, og behov de streaming tjenester du mener du ser.

Hvis du derimod vælger en TV Pakke på nettet er du ligevidt.

Men det handler om hvad man hver især har behov for. 

Great Point! :grinning:

Ja Personligt savner jeg nogen, flere Kanaler i Bland Selv. at vælge i mellem.

Især fra vores Nabolande. 

Hvis du spørger mig, så kan jeg godt undvære, Norsk, Svensk og Tysk TV.

Ja ok  Jeg savner nu TV2 Norge. Bla. Og min VOX

Omdømme 7
Badge +3

Det ser ud til at skihopkonkurrencen 1. januar sendes på ZDF. Det er en af de seriøse kanaler i YouSee grundpakken. Det må forventes at kommentarer bliver på tysk uden dansk oversættelse.

Det er nu konstateret at programguiden for See nu er med i YouSees programguide, både på TV-boks YS-4000 og på PC via tv.yousee.dk. YouSee mangler blot at bruge det rigtige kanalnavn, programmerne ligger under Xee, første program er den 30/12 2021 kl. 9:30 og det hedder “Kanal lancering”. Skihop den 1/1 2022 er med i programguiden.

Det ser ud til at skihopkonkurrencen 1. januar sendes på ZDF. Det er en af de seriøse kanaler i YouSee grundpakken. Det må forventes at kommentarer bliver på tysk uden dansk oversættelse.

Det er nu konstateret at programguiden for See nu er med i YouSees programguide, både på TV-boks YS-4000 og på PC via tv.yousee.dk. YouSee mangler blot at bruge det rigtige kanalnavn, programmerne ligger under Xee, første program er den 30/12 2021 kl. 9:30 og det hedder “Kanal lancering”. Skihop den 1/1 2022 er med i programguiden.

Ok det kan jeg nu godt nok ikke se, jeg er sågar frem ved D.01/01/22 stå stædig Xee under TV Guide.:relaxed:

God aften,

Omdømme 7
Badge +3

Som MS-ERIK skriver er programmet for SEE lagt op, selv om der stadigvæk står XEE…

Lidt sport, men kedelige Serier ellers det hele. :sleeping: Har ikke set en Serie før på XEE, men nogen ser det nok...

Som MS-ERIK skriver er programmet for SEE lagt op, selv om der stadigvæk står XEE…

Lidt sport, men kedelige Serier ellers det hele. :sleeping: Har ikke set en Serie før på XEE, men nogen ser det nok...

Ja Det er muligt men det var den ikke da jeg skrev i går. Altså her. jeg Var frem ved 1/1/22.

Men hvis Guiden ifølge Kasper, bliver opdatet den 30/12/21 hvor Xee Bliver See.

Må man sikkert give det en chance.

God dag

Omdømme 7
Badge +3

God morgen Lordfynbo,

Bruger du din YS-4000 TV Boks, skulle du kunne se det nu. :slight_smile: Jeg tjekkede det i nat...

God morgen Lordfynbo,

Bruger du din YS-4000 TV Boks, skulle du kunne se det nu. :slight_smile: Jeg tjekkede det i nat...

:relaxed: Godmorgen Jorn-Hansen, Ja gør jeg er fremme. ved Torsdag 30/12/21 Der stå Kanal lancering. gjorder der også i går i min Guide stå der Simpson fra kl.11.00. Før det ingenting. Og stædig Xee. 

:relaxed: Hvis jeg kigger fremafrette, på programmerne, synes jeg det er ret ensformigt.

God dag,

Omdømme 7
Badge +3

Ja, jeg ser ingen serier, men vil se med i morgen kl. 09:30 (Kanal start)

Nu så jeg kun fodbold på Xee, jeg havde håbet den nye ville sende ski-løb (Tour-de-Ski) men det gør de ikke, som programmet ser ud nu… Det er bare lidt andre serier end på den gamle kanal...

Omdømme 7
Badge +7

Kanalen er jo først og fremmest kommet til verden for netop at sende sport, derved må der jo sendes noget billigt, når der ikke kan sendes andet.

Ja, jeg ser ingen serier, men vil se med i morgen kl. 09:30 (Kanal start)

Nu så jeg kun fodbold på Xee, jeg havde håbet den nye ville sende ski-løb (Tour-de-Ski) men det gør de ikke, som programmet ser ud nu… Det er bare lidt andre serier end på den gamle kanal...

Ja du må se i morgen Jorn-Hansen. Hvad du siger til det. Jeg synes programmerne ligner meget det som sendes nu på Xee. 

Kanalen er jo først og fremmest kommet til verden for netop at sende sport, derved må der jo sendes noget billigt, når der ikke kan sendes andet.

Ja det er rigtigt nok,

Omdømme 7
Badge +3

Ja som sagt, er det nok det samme, bare andre serier nogen af dem… Jeg ser evt. kun det sport de sender...

Ja som sagt, er det nok det samme, bare andre serier nogen af dem… Jeg ser evt. kun det sport de sender...

Ja ser sådan ud. Jorn-Hansen er heldigvis langrend på ARD her senere :relaxed:

Omdømme 7
Badge +3

Langrend var på SVT 1 idag og igår, men den 31. vises det på en TV3 kanal eller kun på Viaplay, jeg vælger hvor det vises uden reklamer, men troede det blev vist på See istedet for kun på Viaplay… Men nu har jeg Viaplay Sport så ingen problem...

Omdømme 7
Badge +7

Det er helt klart at TV skal ses uden afbrydelser, det er ganske ufatteligt at det ikke kan lade sig gøre, det er kun TV2 kanalerne der gør det rigtige.

Omdømme 7
Badge +3

Bye XEE! Det var godt nok en kedelig kanal start… :sleeping: Jeg kunne have sovet længe...

Bye XEE! Det var godt nok en kedelig kanal start… :sleeping: Jeg kunne have sovet længe...

ja jeg have på fornemmelsen, at det var nogetlunden samme programflade. Jorn-Hansen. :relaxed:

Bitraten på See ligger lige nu på 21 Mbit/s. Det er da lidt højere end sædvanligt.

Omdømme 7
Badge +3

De skiftede bare Link for at opsende See, ser ud til Xee stadig sender, kan ses på Info kanalen...

Omdømme 7
Badge +3

I andet kanal nyt siger min bekendt fra tennis dette...

‘’Husk at News overtager Paramount Network kanalen og TV3Puls overtager jule/nytår musik kanalen midlertidigt indtil kanal omlægningen.’’

Jeg tjekkede lige på kanal 100, Jule musik nu, men serier fra den 1. jan kl. 10:00

I andet kanal nyt siger min bekendt fra tennis dette...

‘’Husk at News overtager Paramount Network kanalen og TV3Puls overtager jule/nytår musik kanalen midlertidigt indtil kanal omlægningen.’’

Jeg tjekke lige på kanal 100, Jule musik nu, men serier fra den 1. jan kl. 10:00

Ja er rigtigt kan se jeg, givet for frigivet et point pga TV3 Plus.

Forstiller mig ikke når Paramount Network.forsvinder. at den giver noget den er i Grundpakken.

Selv om det ellers ville være rimeligt nok. i kræft af prisen har fået noget af et nøk opaf. Er nok ikke en overdrivelse, :slight_smile:

Tv2 News giver ikke noget, 

Omdømme 7
Badge +7

Paramount Network kommer ikke til at ligge nogen steder hos diverse udbyder mere, da den som det er blevet bekendtgjort ophører.

Paramount Network kommer ikke til at ligge nogen steder hos diverse udbyder mere, da den som det er blevet bekendtgjort ophører.

Nej men det ville være en god kundeservice, når nu Grundpakken stiger ganske kræftigt.

At når den Forsvinder PN at det i det mindste gave et point at bruge til andet. Var noget andet hvis Grundpakken blev billigere. det er jo ikke tilfældet. Eller der blev tilføjet en anden kanal. Mener Prisen må følge udbudet. :relaxed:

Det synes jeg var rimligt men ok 

Omdømme 7
Badge +7

Er heldigvis fri for at bekymre mig om alt det, ja Grundpakken er for dyr Kr 319/måned, har intet at bruge den til, har ikke haft TV fra You See i over et år, alt streames så der er sparet penge, de tjenester der haves koster kun lidt mere end Grundpakken, så havde jeg den, for at kunne få Streaming ville det koste dobbelt så meget, hvilket er penge ud af vinduet, jeg vil ikke betale for kanaler som er så super glade for at afbryde deres udsendelser flere gange i timen, og dem er der en del af i Grundpakken og i resten af kanal udbuddet er der stort set ikke andet. Derudover haves der tjenester som You See ikke tilbyder.