Svar

See? TV Guide?

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

100 Kommentarer

Er man en gang skiing fan, betaler man hvad det koster! :relaxed:

Kan huske for MANGE år siden købte jeg adgang til Super Sport for at se det, jeg måtte købe en ny parabol modtager også… Tour de Ski en uges skiløb, sendes ellers mest på TV3 kanalerne.

Savner min gammel Paraboler. Der var alle 3 Erne. På  19 grader vest  :relaxed: Og  masser af Tyske kanaler fra Astra 19.2 Øst. Der mange gratis kanaler at se. Flere af dem Savner jeg i Bland Selv.

Have selv VOX  den er desværre væk, fordi ikke mange så den. Jeg Mener  bliver det ved sådan er der givet ingen Kanaler tilbage, til sidst. Det må også være Kanaler for de få mener jeg. 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har VOX, den ligger ukodet på plads 294 på TV’et.

Her må vi desværre ikke opsætte en parabol, hvis det gælder endnu...

Jeg har VOX, den ligger ukodet på plads 294 på TV’et.

Her må vi desværre ikke opsætte en parabol, hvis det gælder endnu...

Når Ja ok der flere gode, programmer på den. Nej må vi desværre hellere opsat Parabol. 

Omdømme 7
Badge +3

Det ser ud til at skihopkonkurrencen 1. januar sendes på ZDF. Det er en af de seriøse kanaler i YouSee grundpakken. Det må forventes at kommentarer bliver på tysk uden dansk oversættelse.

Omdømme 7
Badge +3

Nu boede jeg på landet i over 30 år, hvor vi så Tysk TV meget, så Tysk er incl. et af de 6 sprog for forstår. Men jeg selvlærte mig i mange år at læse tysk også, men vil give SEE en kik, når de er startet…

Er der for mange reklamer, kan man skifte til ZDF. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Så er der godt det haves V Play, der er ikke det lort.

Nu boede jeg på landet i over 30 år, hvor vi så Tysk TV meget, så Tysk er incl. et af de 6 sprog for forstår. Men jeg selvlærte mig i mange år at læse tysk også, men vil give SEE en kik, når de er startet…

Er der for mange reklamer, kan man skifte til ZDF. :relaxed:

Er sikkert mange Reklamer, Jorn-hansen. Er givet stor del af deres indtægt. 

Så vælger jeg nok ZDF. 

Omdømme 7
Badge +7

De kanaler plejer ikke, underligt nok, at hakke sådanne udsendelser i stykker.

De kanaler plejer ikke, underligt nok, at hakke sådanne udsendelser i stykker.

Jeg ser aldrig Film på 3 Erne Osv, jeg for pip af Reklamer hver 10 Minut. Ok er måske en overdrivelse fra min side. men tæt på. Det er også blevet værre førhen gik der en halv time. Ok sådan er det også med Kanal 5 og 4. Osv Så derfor gider jeg ikke købe Discovery+ Men så er TV2 Slem til at køre i lange Reklamer før en udsendelse.

Er fint med Reklamer med alt med måde. 

Omdømme 5
Badge +1

Tror mere på fremtiden, så overvejer kraftigt at fravælge de kontroverse kanaler i pakken. Selvom, at jeg har 10 point, så er der stadig mange kanaler som kan undværes.

Tror mere på fremtiden, så overvejer kraftigt at fravælge de kontroverse kanaler i pakken. Selvom, at jeg har 10 point, så er der stadig mange kanaler som kan undværes.

Præcis jeg husker TopChefen fra youSee udtalte for et lille årstid siden.

At de ville giver mere valgfrihed til kunderne, og bla frigive kanaler i Grundpakken.

Jeg må tilstå det er da, så udblevet. Det blev kun ved snakken. Hvad end grunden så måtte være,

Omdømme 5
Badge +1

At de ville giver mere valgfrihed til kunderne, og bla frigive kanaler i Grundpakken.

Jeg må tilstå det er så udblevet. Kunne ellers være fint.

Hørte i morges på P1, at der var 4 firmaer der satsede på app. Ikke de kontroverse kanaler. Derfor fremgang som er fortjent. De kontroverse kanaler har ingen fremtid? Det er og bliver forældet. Udsendelsen var. Følg Pengene.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg må tilstå det er da, så udblevet. Det blev kun ved snakken. Hvad end grunden så måtte være,

Er blevet mere overbevist efter kommentar. Det eneste spørgsmål er. Hvor finder jeg Travel Channel udgaven på app?

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der haves kanalen i dit abonnement, så må den også være på App'en, medmindre at der rettigheder der gør at den ikke må være der.

Omdømme 5
Badge +1

Der er ingen valgfrihed. Det er stadig udbyderen der bestemmer kanalopsætning. Uanset pakkeløsning. Derfor fravælger jeg den kontroverse løsning. Vil hellere satse på app! :grinning:

Omdømme 7
Badge +7

Som jeg skrev tidligere til dig i en anden tråd, så er TC kanalen en del af Discovery, og er derved med i deres App.

Omdømme 5
Badge +1

Hvis der haves kanalen i dit abonnement, så må den også være på App'en, medmindre at der rettigheder der gør at den ikke må være der.

Når der opsiges abonnement hos YouSee, så mister man kanalen? Har dog ikke forsøgt med appen, så må være svar skyldig.

Der er ingen valgfrihed. Det er stadig udbyderen der bestemmer kanalopsætning. Uanset pakkeløsning. Derfor fravælger jeg den kontroverse løsning. Vil hellere satse på app! :grinning:

Der er jo denne valgfrihed, at du kan valge Internet fra Udbryder.

Og så selv vælge ud fra dine ønsker, og behov de streaming tjenester du mener du ser.

Hvis du derimod vælger en TV Pakke på nettet er du ligevidt.

Men det handler om hvad man hver især har behov for. Er jo forskelligt for hver især.      :relaxed:

Omdømme 5
Badge +1

Som jeg skrev tidligere til dig i en anden tråd, så er TC kanalen en del af Discovery, og er derved med i deres App.

I Reambere :grinning:

Omdømme 5
Badge +1

Og så selv vælge ud fra dinne ønsker, og behov de streaming tjenester du mener du ser.

Men det handler om hvad man hver især har behov for. 

Great Point! :grinning:

Og så selv vælge ud fra dinne ønsker, og behov de streaming tjenester du mener du ser.

Ja Personligt savner jeg nogen, flere Kanaler i Bland Selv. at vælge i mellem.

Især fra vores Nabolande. 

Især fra vores Nabolande. Når kan se det er uden for fra hvad tråden omhandler. Beklager. Jorn-Hansen.

see oversigt findes her 

https://digitalt.tv/tv-guide-soeg-efter-tv-program/

Omdømme 5
Badge +1

Især fra vores Nabolande. 

Hvis du spørger mig, så kan jeg godt undvære, Norsk, Svensk og Tysk TV.

:relaxed: Hej tak for tip, Men ifølge youSee bliver EPG’en Opdateret d. 30. Samme dag som Kanalen skrifter navn fra Xee til See.