Spørgsmål

samsung, SMT-H3126

kan jeg bruge den til bare som modtager for uden kort i (til et tv uden c tuner i ) , bor i lejelighed hvor signal/pakke er klar inden det kommer ud i lejeligheden

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Uden kort er den som en helt almindelig HDD Recorder. Husk. Hvis den ikke er lejet, og er uden kort, så er der ikke Support på den.
men jeg vil kunne sætte den op til yousee's kanaler lige som feks (Clint DVB c)

mange tak for svar
Omdømme 7
Badge +7
Da det jo er en You See boks, så kan den kun bruges på deres kabel net.

Når jeg vil se en optagelse går der mindst 90 sekunder før det er muligt at se listen over optagelser. Hvad er der galt 

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke lige til at sige, det er en gammel boks, den er udgået for længe siden, og der er ikke længere support på den, og diverse funktioner på den er ligeledes ophørt, der må overvejes om det ikke er på tide den udskiftes med 4000 boksen.

Hej

Jeg er ellers glad for den, når de 90 sekunder er gået og jeg kan komme i gang 

Omdømme 7
Badge +7

Det er da OK at du kan leve med det, men der er jo en god del funktioner der så gås glip af, som der kan fås med 4000 bokse, og ikke længere er på den gamle Samsung, Arkiv, Start forfra, Flimleje, samt meget andet som afhænger af hvilket abonnement som haves.

Hvor får man 4000 boksen og hvad koster den 

Omdømme 7
Badge +7

Den bestilles hos kundeservice den koster Kr 30 Måned hvis man der direkte You See kunde, eller er i en forening med boksaftale, ellers er prisen Kr 99 Måned.

Den kræver en 5 Ghz Wi - Fi forbindelse, eller via kabel til Modemmet. Alle funktioner undtaget modtagelse af kanaler er via IP. Ved brug på DSL/Fiber er det en ren IP boks.

Besvar