Svar

samsung 2022 kan ikke vise ekstra kanaler

Badge

Har lige investeret i et samsung 2022 model tv.

Jeg har allerede 2 andre samsung tv med ca modul og kort fra yousee.

På disse er der ingen problemer med at få adgang til ekstra kanaler.

Men når jeg flytter kortlæser samt kort til mit nye tv, får jeg blot en besked om at der ikke er adgang til kanalen, når jeg står på eksempelvis zulu, jeg har valgt som ekstra kanal.

Jeg prøvede efter at have læst nogle tråde herinde at investere i et dilog kort.

Men heller ikke det løser min udfordring.

Er det blot at acceptere at jeg på mit nye tv er nødt til at streame, når jeg vil se mine ekstra kanaler ?

Måske nogle har fået det til at fungere med 2022 fra samdung og yousee ekstra kanaler?

Mvh Morten

icon

Bedste svar af MortenLøber 22 November 2022, 11:18

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4

Hvad er kanalnummeret på Zulu?

Badge

Zulu er på plads nummer 6

Omdømme 5
Badge +4

Jeg har Zulu på kanal 6 og 106. De kodede kanaler jeg har, skal tilgås med det høje nummer.

Omdømme 7
Badge +10

Har man bland selv/Extra kanaler bruges ID 111, ikke ID 100.

Har man bland selv/Extra kanaler bruges ID 111, ikke ID 100.

Det afhænger af den faste pakke. Hvis man har grundpakken+ekstra, skal man bruge 111. Hvis man har en større pakke+ekstra, skal man bruge 100.

(De har egentlig også 101, som kan bruges til mellempakken.)

Omdømme 4
Badge +8

Hej @MortenLøber 

Det lyder ikke godt. Kan jeg få dig til at prøve at indlæse kanalerne frem igen, imens du har kortet i, for at se om det gør en forskel?

Du kan se hvordan du gør det helt korrekt her: https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opdater-dine-tv-kanaler-med-en-kanalsogning

Badge

Jeg har Zulu på kanal 6 og 106. De kodede kanaler jeg har, skal tilgås med det høje nummer.

Perfekt, virker på de høje numre.

Mange tak

Besvar