Svar

Sammenlægning af kanaler og Streamingtjenester

Omdømme 5
Badge +1

TV2 News og TV3 Puls er kommet i grundpakken

TV2 News og TV3 Puls er kommet i grundpakken. Kanalerne kan midlertidigt findes på henholdsvis Paramounts og Event-kanalens kanalplacering, indtil de får en fast placering senest den 07-01-2022

Programguiden bliver også opdateret med de nye kanalplaceringer senest den 07-01-2022

Hvis du har tilvalgt TV2 News eller TV3 Puls som blandselv-kanal, kan du med fordel fravælge dem, og tilvælge andre kanaler. 

Du kan lukke denne boks, ved at trykke på krydset i højre hjørne.S

Troede, at det skete automatisk? Herved tænkes der på Tv2 News og Tv3 Puls i bland selv, så jeg som bruger kan få frigivet 2 point.

icon

Bedste svar af Radiomanden 6 January 2022, 19:04

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det gør det tilsyneladende så ikke. Jeg vil da men at man selv bør være aktiv. Der skal jo selv vælges andre kanaler.

Omdømme 5
Badge +1

Det gør det tilsyneladende så ikke. Jeg vil da men at man selv bør være aktiv. Der skal jo selv vælges andre kanaler.

Ok, så dette vil jeg afprøve. Man kunne F.eks. også vente. Indtil, at Tv2 News og Tv 3 Puls forsvandt fra bland selv, så der står 8 point og ikke 10 point? Der er åbenbart opdatering på vej i morgen, så?

Omdømme 7
Badge +7

Når der kan skiftes nu, så behøver man da ikke vente.

Omdømme 5
Badge +1

Radiomanden

Takker for hjælpen. Det lykkedes, så der stadig haves 10 point og diverse kanaler i forhold til grundpakken.

Omdømme 7
Badge +7

Ja ellers ville det jo ikke give nogen mening at skrive at der kan skiftes og tilvælges andre kanaler.

Omdømme 5
Badge +1

Ja ellers ville det jo ikke give nogen mening at skrive at der kan skiftes og tilvælges andre kanaler.

Derfor blev du også belønnet 😏

Omdømme 7
Badge +7

Er set. Takker.

Omdømme 5
Badge +1

Er der nogen bruger, som har et godt bud på. Hvad der sker med Event kanalen i morgen? Frem for Tv3 Puls 😏

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke den faste plads 3 Puls får så hvidt huskes plads 10.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Jeg vil gætte på den, forsætter som  Eventkanalen. Er den anført som i Grundpakken. 

Omdømme 7
Badge +7

Det vil jeg da også kraftigt tænke at den gør. Der er da ingen forlydender at den skal bruges til andet.

Omdømme 5
Badge +1

Det er ikke den faste plads 3 Puls får så hvidt huskes plads 10.

Forsvinder event kanalen? Eller bliver den ved med at sende Tv3 Puls?

Omdømme 7
Badge +7

Du har vist ikke læst den sætning grundigt. Puls flyttes til plads 10 svjh.

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor så sende det samme, som allerede findes. Altså. Tv3 Puls? Kanalen er i grundpakken.

Omdømme 7
Badge +7

Så er den bare ikke flyttet endnu fra den midlertidige plads som var Eventkanalen.

Omdømme 5
Badge +1

Der blev ikke spurgt om kanalplads. Tværtimod, så blev der spurgt om event kanalen og ikke andet.

Omdømme 7
Badge +7

Der er et svar på det tidligere i tråden.

Omdømme 5
Badge +1

Der er et svar på det tidligere i tråden.

Hvor længe fortsætter Tv3 Puls på event kanalen?

Omdømme 7
Badge +7

Det forlyder at omlægning er slut i morgen.

Selvom omlægningen er slut, vil den sikkert fortsætte på eventkanalen i et stykke tid. Der ligger også fortsat en kopi af News på den gamle Paramount Network (nu skjult). Det vil den sikkert gøre året ud.

Omdømme 7
Badge +7

Hvordan kommer du frem til den antagelse.?

De lader ofte gamle kopier af kanalerne ligge i lang tid efter en kanalomlægning.

Omdømme 7
Badge +7

Hvorfor mener du at den ikke bliver fjernet fra Eventkanalen.?

Før de skal bruge eventkanalen til noget andet, presser det vel ikke. Dvs. af hensyn til de kunder, som nu sidder i sofaen og kigger på News og Puls på de gamle pladser…

Omdømme 7
Badge +7

Laveste fællesnævner, igen, igen.