Så fik jeg opsagt min tv pakke..

Omdømme 3
Badge
  • Veteran
  • 198 kommentarer

Så fik jeg taget mig sammen og opsagt min tv pakke.. 

Har kun grundpakken og eneste jeg så var tv2 nyheder :) 

Har syltet det længe, nok fordi det bare var nemt at tænde for tvet, men det jo også nemt at tænde for mit Apple Tv (tænder/slukker selv tvet med Apple fjernbetjeningen) og streame så nu det gjort (nok bare en vane der skal overvindes)

Prøvede at ringe til dem 10 gange, var alt i mellem nummer 28-38 i køen, gab.. Vi har EKSTRA travlt for tiden bla bla bla… Det de mener er vel nok det sommerferie og vi har desværre ikke kunne ansætte nok ferie afløser :) 

Fik udfyldt en formular så nu må vi se hvornår de for tid til at svare, den er opsagt 25/7 og det skrevet så fred være med der går noget tid, det jo en måneds opsigelse.. 

Dem af jer der ikke har en tv pakke hvad har i så ? bare de alt streaming tjenester så som netflix, HBO, Disney osv. Tænker selv jeg skal har TV2 den mellem da jeg ikke ser sport.. 

Har også lige downloadet PLUTO men har ikke fået kigget på den pt. 

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Når man ikke har en TV pakke, så har man streaming, og sparer en del penge. Pluto TV er man tilhænger af mange irriterende afbrydelser, så er det da nok OK, men er man ikke, så smid den tjeneste ud, havde den en dag, så fik jeg mere end nok af det skrammel. TV/Film SKAL ses UDEN afbrydelser, kan man ikke det, så ses det ikke.

Det er også en grund til at der ikke længere haves en TV pakke, den anden er prisen, det er mere end jeg vil betale for det man får.

Omdømme 7
Badge +3

Der er nogle seriøse TV-kanaler, der vil mangle hvis man kun har streaming (medmindre man streamer fra YouTv eller tilsvarende). Det drejer sig om BBC-kanalerne, National Geographic, Viasat Nature, Viasat History, Viasat Explore, History Channel og History 2. Generende reklamer findes kun hos National Geographic, BBC har ingen reklamer, Viasat og History-kanalerne reklamerer tilsyneladende kun for sine egne progammer. (Viasat kanalerne har intet med Viaplay at gøre). Men man sparer også ved at opsige normalt TV fra YouSee og så vælge de samme kanaler gennem YouTv (hvis de findes her). Her kan man dog ikke optage (bortset med en skærmoptager), de ligger kun kort tid i arkivet, og programguiden er noget roderi, man ikke kan sortere. Endelig hænder det at streaming ikke virker hvis der er for mange brugere, der streamer det samme på samme tid.

Omdømme 7
Badge +7

You TV er absolut ikke billigere.

Omdømme 3
Badge

Ser faktisk ikke så meget tv, som sagt kun tv2 nyheder.. Dog elsker jeg at se en god film, og ja uden afbrydelser ;) 

Har pt. Disney, HBO Max, Netflix, Paramount+, DRTV & Pluto.. (har prøvet Amazone & Apple TV) Har dog lige opsagt Paramount+ & Netflix (røv dyrt hvis man vil ha Max opløsning 149kr).. Disney og HBO har jeg købt et år så de bliver og så den lille (6år) glad for Disney.  

Så med denne lille øvelse har jeg “sparet” ca. 500kr om måneden. 

Dog ved jeg at det koster ca. 150kr for tv2 så 350kr :) 

Omdømme 7
Badge +7

Har DRTV, TV2 Play med Paramount+ Kr 198, V Play Kr. 129 og HBO Max Kr 49 det er så en måned pris på Kr 376, sparet er  Kr 319, som er prisen på You See grundpakke.

Omdømme 7
Badge +3

YouTv er absolut ikke billigere.

YouSee Bland-selv 20 koster 599 kr. pr. md. inkl. grundpakke.
YouTv Mix 30 koster 499 kr. pr. md.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis jeg skal have det jeg her nu, så skal jeg betale mere,  jeg kan få det til 23 Points for det jeg har nu, de har ikke TV2 Play, så det skal ligges til, en 20 Point koster Kr. 399,  så det er mere end jeg betaler for nuværende.

Omdømme 3
Badge

Blev så ringet op i dag :) 

Faktisk nok af verdens sødeste Yousee medarbejder der ville høre hvorfor.. 

Forklarede pakken og prisen ikke hang sammen efter de behov jeg har, han spurte ind til om jeg var blevet ringet op løbene med forslag til ændringer osv. 

Det har jeg ikke og forklarede jeg følte mig “røvrendt” når man så ringer ind og finder ud af man kan få det billiger ved blot at brokke sig over prisen og få tilpasset ens behov.. Fuld forståelse fra hans side.. 

Må sige de den mest behagelige opsigelse ever :) 

Besvar