Problemer med serie optagelser


Badge

Det sker oftere og oftere at selvom man stiller sin bx til serieoptagelse af forskellige udsendelser, så bliver de efterfølgende udsendelser ikke optaget, hvor andre udsendelser kan serie optages.

Jeg har nu studeret ovrsigts billede og mener helt bestemt at have fundet fejlen, og straks kontaktet yousee og orienteret dem om dette.

Fejlen syntes at være den at man uden at tænke over det i programlinjen f.eks. Løvens hule / Gift ved første blik, siriuspatruljen, og en del andre programmer, i samme linie har tilføjet f.eks. (1:3) (2:3) m.m. og når du så programmerer til serieoptagelse så vil den først optage samme program igen hvis det genudsendes !!!!! ØV -ØV. Hvis du f.eks prøver at vælge serieoptagelse på en udsendelse hvor der kun står udsendelsens navn kan “ til middag hos “ som altid er i 4 afsnit, så vil den godt optage alle 4 uden du skal foretage dig andet end at programmere til serieoptagelse.

Jeg er blevet lovet en opringning som hastesag d.v.s. at de vil ringe mig op indenfor få timer for at få afklaret problemet da min boks ikke fejler noget men den måde man har lavet oversigten, så med en mindre rettelse i programmets titel, så er alt løst igen.

B.O. 


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er helt korrekt Humax boksene har lige fra 2000 og frem til 5000 aldrig kunne serie optage når der i udsendelsen står som du skrev f.eks 1:4, så vil de kun optage 1:4 og ikke andre. Der ses på hele navnet og ikke kun på selve titlen. Så det er ikke noget nyt.

Badge

Tak for dit indput, men det bør jo ikke fraholde Yousee fra at sørge for at respektive person som har fået opgaven med at oprette oversigten til at HUSKE at lave linieskift når man ønsker at oplyse f.eks. årgang eller afsnit, så jeg håber da at man hurtigt kan få det rettet og samtidigt hjælpe den person som skal lave oversigten så det fremover bliver nemmere og mere tilfredsstillende at være Yousee kunde.

B.O.

Omdømme 7
Badge +9

Som skrevet, så er det ikke et nyt problem, det her stået på i årevis og der er ikke sket ændringer, brugte ikke serie optagelse af samme grund, de blev optaget enkeltvis, eller blev set i Arkiv.

Besvar