Spørgsmål

Problemer med ny YouSee 1.5.7 app på Samsung TV?

For nogle dage siden fik jeg besked om at YouSee app'en på vores relativt nye Samsung QLED QE65Q90R Tizen tv var blevet opdateret til v. 1.5.7, angiveligt med "Diverse fejlrettelser".

I stedet har det vist sig, at app'en nu har fået den alvorlige fejl, at hvis man pauser et program, kan man ikke længere starte det igen! Ligegyldigt om man vælger play-ikonet på skærmen, eller trykker på play/pause knappen på fjernbetjeningen, sker der absolut ingenting.

Det halve år vi har haft tv'et, har YouSee app'en ellers virket upåklageligt, men denne nyintroducerede fejl, er virkelig frustrerende.

Er der andre der har observereret samme fejl, og evt. ved hvad man kan gøre ved det?

6 Kommentarer

Jeg har samme problem., det er ekstremt frustrerede. Især da app efterhånden er min primære måde at se tv på.

Jeg er nu ikke enig i at den har fungereret upåklageligt før.

• Jeg bliver flere gange om ugen bedt om at logge ind igen, hvilket også er enormt frustrerende når det skal foregå med et tastatur på fjernsynet styret af fjernbetjeningen.
  • Indtil for kort tid siden var der jævnligt problemer med at app’en frøs (specielt hvis fjernsynet var blevet slukket med app aktiv) og man måtte restarte tv for at kunne se videre

Det er uforståeligt at kvaliteten er så dårlig på yousee’s app - jeg har ikke oplevet nogen problemer på andre apps.

Hvis den alligevel ikke virker kan man snart lige så godt bare bruge f.eks dr og tv2 play, som erstatning til grundpakken, til en noget lavere pris.

:slight_smile: Det du beskriver kan også oplevelse med andre apps. 

Examplemvis TV2 Play,  Jeg ville som første prøve. at slette Appen. og tage strømmen fra 5 minutter. 

På mit TV og tænde igen, og derefter hente Appen på ny. I så fald og i værste fald. 

Ville jeg  Gendan TV.et til Fabriksindstillinger.  

Synes den del oplever samme. så man må og kan vel godt antage. at der er en konflikt  mellem nuværende app. og Ny app opdatering af en slags. Bliver et gæt.

God dag,

:slight_smile: Det du beskriver kan også oplevelse med andre apps. 

Examplemvis TV2 Play,  Jeg ville som første prøve. at slette Appen. og tage strømmen fra 5 minutter. 

På mit TV og tænde igen, og derefter hente Appen på ny. I så fald og i værste fald. 

Ville jeg  Gendan TV.et Fabriksindstillinger.  

God dag- 

Hvis vi nu fokuserer på problemet beskrevet af trådstarter som jeg også oplever.

Siger du så at du har et samsung tv hvor pause på Yousee app ver. 1.5.7 virker, således at det giver mening at forsøge at afinstallere og gendanne fabriksinstillinger?

.

:slight_smile: Jeg kan i hvert fald konstanter, og læse mig frem til både herinde. og andet stedets  at mange oplever problemer. og meget bøvl Generelt  med Samsung TV og youSee apps. Nej jeg har ikke Samsung TV.  

God dag, 

Kære alle

I huset har vi Sony, LG og Samsung fjernsyn (enig alt for mange fjernsyn😩). På alle disse TV oplever vi samme fejl. Talt med Yousee support i dag som oplyste de ikke havde hørt om fejlen tidligere. Hvilket jo tyder på de rent faktisk ikke læser eller bruger den information som deres kunder her bruger tid på at skrive👎👎

Omdømme 7
Badge +3

Virker godt nok at pause på et ca. 3 år gammel Samsung…

men min app er version 1.27.0, nej er nok den nyeste 1.5.7

Besvar