Svar

Problemer med at streame ys-4000 optagelser.

Omdømme 5
Badge +1
  • Veteran
  • 291 kommentarer

Hejsa,

Jeg kan ikke finde ud af, om der er nogle generelle problemer med streaming af ens optagelser.

Min boks er på nettet, og jeg kan se alle mine optagelser listet på boksen. Men når jeg vil afspille en optagelse, så bliver jeg mødt af en konstant progress indikator, udsendelsen starter ikke afspilningen.

Nu har jeg nulstillet boksen, men det virker stadig ikke. Jeg får ingen beskeder på boksen om, at afspilning fra f.eks. film menuen ikke virker. Men jeg kan heller ikke afspille film.

Det hele blev slemt her hos mig sidste år i december, hvor der var mange afbrydelser på boksen. Som tilligemed også var langsom til at streame optagelser. Det virker lidt som om, at problemer aldrig rigtig er blevet løst 100%, eftersom jeg også i januar frem til nu, har haft hyppige løbende problemer med Yousee online streaming.

Er jeg alene omkring disse problemer?

icon

Bedste svar af Radiomanden 11 February 2021, 22:50

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er der prøvet at slukke helt for den i et minuts tid, og  så tænde den så den booter op igen.?

Omdømme 5
Badge +1

Tak for svaret.

Ja, jeg har haft slukket boksen først, hvilke ikke hjalp. Dernæst nulstillet den. 

Så tjekkede jeg min Chromecast dongle, som sidder i samme tv. Den virkede fint nok.

Det er 4690 områder jeg bor i, og der er nogle Yousee app online problemer pt. Jeg kan bare ikke

gennemskue, om det også berører optagelser på boksen, samt streaming fra “film” sektionen?

Jeg har flere gange i løbet af januar fået en besked om, at yousee arbejder på en teknisk fejl i forbindelse med deres film, serie sektioner. Det har dog aldrig før varet så længe m. problemer mht. streaming af egen optagelser, som det gør nu. Problemet eksisterede også i morges.

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo 4000 boksen, den har ikke HDD, så alt udover Flow TV streames.

Omdømme 5
Badge +1

Hej Radiomand, den er jeg med på. Det er online de går galt. Måske relateret til de online app problemer der eksisterer i mit område pt. Jeg ved det ikke...m nu lader jeg da stå, så kan det være det kommer til at virke i løbet af aftenen.

Omdømme 5
Badge +1

Hej Igen,

Jeg er meget i tvivl om de drift problemer Yousee skriver om i mit område -> “Driftsforstyrrelser på WebTv, Film & Musik”, “Loginproblemer i TV App på Smart TV”  - om det også kan have indflydelse på de problemer jeg har, med at streame de udsendelser jeg optager på min ys-4000 boks??

Jeg kan se alle optagelserne ligger der. Men jeg sr kun “progress” indikatoren på skærmen, når jeg forsøger at afspille de optaget udsendelser, uden at en egentlig afspilning går i gang. Jeg har prøvet at nulstille alt, både boks & tv.

Kunne Yousee have et problem her? Fejlen er senest udbedret d. 26/2 :(

Omdømme 7
Badge +7

Der skrives på You See FB side at der er udfordringer med optagelserne, teknisk afdeling er på sagen, men der kan ikke for nuværende siges noget om hvornår det forventes i orden.

Omdømme 5
Badge +1

Nice Radiomand, tak for svaret :-)

Så er jeg lidt mere rolig, eftersom jeg har været i tvivl om det var boksen / tv’et som drillede. De her problemer har eksisterende on and off siden december, hvor tingene startede hos mig. Så har det kørt  rimeligt i nogle perioder, dog langsomt. Men nu er den helt gal her.

Men tak for svare :-)

Omdømme 7
Badge +7

Det kan altid betale sig at følge med på deres FB side, der er mange svar på diverse at hente der.

Omdømme 5
Badge +1

Yousee har meldt ud på driftsiden for min by, at der er der er afspilningsproblemer. Og det har der sådan set været on and off siden december måned, hvor det hele startede. Men lige nu er det umuligt at streame ys-4000 optagelser, hvilke begynder at irriterer mig :-(

Besvar