Spørgsmål

Problem med adgang til optagelser på boks

Nu er det 2. aften i træk at jeg ikke kan se de optagelser jeg har på boksen(skyen) Først tager det en evighed at få adgang til programmet, jeg ønsker at se. Når endelig den grønne ring er færdig med at dreje rundt og programmet starter, kører det 1 sekund, fryser, kører 1 sekund, fryser o.s.v.

hva’ dælen sker der??

er møg træt af ikke at kunne se de programmer jeg har optaget !

hilsen Vibeke

Denne tråd kan ikke kommenteres

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken boks haves.?

Humax boks, den nyeste model

Når jeg går ind på avancerede indstillinger for at gå tilbage til fabriksindstillinger , Beder boksen om at jeg indtaster kode til forældrekontrol. Når jeg så taster 0000, der er standard indstilling, sker der ABSOLUT INTET, jeg kan ikke få adgang til at ændre til fabriksindstilling. 

Omdømme 7
Badge +7

Har du aktiveret forældrekontrol.? Default indstilling er OFF.

Har ALDRIG nogensinde brugt forældrekontrol. Men ved ikke hvad der er sket efter jeg skrev mit første indlæg her i aften. Lige pludselig virker ALT nu igen 😲 i går aftes virkede det overhovedet ikke. Er super irriteret og forundret . Men ellers tak for hjælpen 🙏🏻

Omdømme 7
Badge +7

Er du på Fibia.? Der er skrevet om det problem med den udbyder.

Ja  vi er på Fibia. Er der så også skrevet om løsning på problemet?

Omdømme 7
Badge +7

Det er der ingen tidshorisont på.

Ved du om det er YouSee der skal løse problemet eller Fibia? 
hvor kan jeg læse hvad der er skrevet om problemet ?

på forhånd tak for hjælpen 🙏🏻

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Bare info, Hvis du vælger, fabriksindstilling og advender den. Rydder alle  dine optagelser.

Så hvis problemet er hos youSee, er der givet ikke andet at vente til de har rette fejlen.

Omdømme 7
Badge +7

Det må vel egentlig være et problem hos Fibia. You See er på FB. Der er fra kunder skrevet at der er problemer, YouSee skriver at tidshorisont for udbedring er ukendt, andet er der ikke skrevet.

Omdømme 6
Badge +5

Det må vel egentlig være et problem hos Fibia. You See er på FB. Der er fra kunder skrevet at der er problemer, YouSee skriver at tidshorisont for udbedring er ukendt, andet er der ikke skrevet.

Ja kan godt se der skrives der er problemer på deres FB, 

Kan også ser der er problemer på Boksen  Fejl på YouTube via TV Boks

Under Driftinfor her, :slight_smile: Jeg har ikke tjekket om det op på youSee,s FB side, Også

Til Lordfynbo , optagelser forsvinder ikke hvis jeg går tilbage til fabriksindstillinger, da alle optagelser ligger “ i skyen” og ikke på bogen. Det er en Humax YS4000 jeg har. 
Til Radiomanden,  måske er jeg dummere end andre folks børn, men jeg kan ikke på YouSee FB se hvor andre mennesker har skrevet til YouSee, men kun se opslag fra YouSee, måske er det den forkerte YouSee FBside jeg kigger på?

Omdømme 6
Badge +5

Til Lordfynbo , optagelser forsvinder ikke hvis jeg går tilbage til fabriksindstillinger, da alle optagelser ligger “ i skyen” og ikke på bogen. Det er en Humax YS4000 jeg har. 
Til Radiomanden,  måske er jeg dummere end andre folks børn, men jeg kan ikke på YouSee FB se hvor andre mennesker har skrevet til YouSee, men kun se opslag fra YouSee, måske er det den forkerte YouSee FBside jeg kigger på?

:relaxed: Jamen du gør, blot hvad du følger for, 

God aften, 

Omdømme 7
Badge +7

https://www.facebook.com/youseedanmark/community/?ref=page_internal

Omdømme 6
Badge +5

https://www.facebook.com/youseedanmark/community/?ref=page_internal

Hvis du vil se hvad andre kunder skriver på youSee FB, Side.

Følger du Radiomandens Link, og der var der stå Mere vælger du Fællesskab.

Omdømme 7
Badge +7

Det er et direkte Link dertil.