Svar

Privat yousee boks

Jeg gik i den tro at hvis jeg købte en boks på nettet så kunne den blive tilslutte et andet tv. Ak nej for da jeg ringede til yousee for at få den aktiveret så skulle det koste 30 kr. om måneden. Her havde de intet at gøre med boksen kun det at signalet skulle tilsluttes. jeg har jo en boks i forvejen som jeg betaler for.

Hvorfor kan det ikke lade sig gøre at få den tilsluttet?? AT den skal aktiveres og det skal koste 30 kr om måneden for at tislutte det kan jeg ikke forstå. ER det kun en pengemaskine eller hvad!!

Jeg betaler jo ikke dobbelt for at have 2 tv èr der kører yousee programmer.

ER der nogen der har et fornuft svar???

Sømand43

icon

Bedste svar af PeterA4 24 May 2022, 22:49

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Omdømme 3
Badge

Jeg ikke så meget inde i det med en boks.. 

Ret mig hvis jeg tager fejl men det som sådan for at få nogle ekstra kanaler ud over dem der er i div. pakker og mulighed for at optage div. kanaler ik ?

Tænker en boks kun kan sende et signal til en modtager så det vel meget logisk at den ikke kan fordel flere signaler samtidig. At man så tilslutte en nok mere i et værelse med antestik ændre jo intet da den ikke har en “kontrakt” så forstår godt du ikke kan. 

At man burde kunne er noget andet, altså har fri råderum for at installer alle de bokse man vil da man har betalt for at ha en boks. Men så der det med konto og login.. 

Har selv bare kabel som kommer ind i en fordeler som så sender signalet vider til alle rum i huset (3 på 1 sal, og 1 i stuen)

Omdømme 7
Badge +7

Har aldrig hørt om at en YS TV boks kan genaktiveres når den først er ude af deres system, der var for år tilbage sagt at når de er ude af systemet som f.eks Humax 2000, så er de skrot, kan ikke genanvendes.

Der kan lejes en extra boks, der kan haves op til 5, til en samlet pris på Kr. 99/måned uanset hvor mange der haves op til de 5.

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor bruger du ikke yousee tv appen på det andet tv, så er det gratis for dig. Det kræver så at dit tv kan køre appen og har internet / wifi.