Svar

point ved Netflix

Hej.

hvor mange point koster Netflix med 4 skærme i bland selv 20? 

mvh John

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 January 2022, 09:56

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

28 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Hej Jeg mener 11 Points,  Men du kan høre youSee af her. https://www.facebook.com/youseedanmark

God dag, :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Netflix UHD bland selv 20 koster som det ses 10 Points og ikke 11. Supernemt at finde ud af Lord fynbo.

Netflix UHD bland selv 20 koster som det ses 10 Points og ikke 11. Supernemt at finde ud af Lord fynbo.

Hvor nemt? Yousee skriver, at der skal bruges mellem 4 og 15 point. De ændrede antal point for noget tid siden.

Omdømme 7
Badge +7

Kan kun gå ud fra at de givne oplysninger på bland selv siden, hvor billedet er fra, er korrekte.

Omdømme 5
Badge +1

Kan kun gå ud fra at de givne oplysninger på bland selv siden, hvor billedet er fra, er korrekte.

Det må man gå ud fra, men her https://yousee.dk/netflix.aspx står mellem 4 og 15 point..

De har nok ikke opdateret siden.

Omdømme 7
Badge +7

Det ser ikke ud til at den er opdateret.

Har du et link til den side, som ikke er opdateret?

Omdømme 5
Badge +1

Har du et link til den side, som ikke er opdateret?

Står lige oppe over..

Jeg tænker, at den side er korrekt. Alle nyere googlesøgninger siger, at 4-15 er det korrekte pointantal. Jeg kan p.t. ikke finde en side på yousee.dk, som nævner Radiomandens antal. Edit: Okay, nu har jeg fundet den.

Omdømme 6
Badge +5

Ja så er Netflix blevet billigere end før, Det bliver min Nabo glad for hun har ellers givet 11 Point. For Premium. Er altid positivt når noget bliver billigere,  

Omdømme 7
Badge +7

Jeg tænker, at den side er korrekt. Alle nyere googlesøgninger siger, at 4-15 er det korrekte pointantal. Jeg kan p.t. ikke finde en side på yousee.dk, som nævner Radiomandens antal.

Jo det kan du klik på læs mere.

lordfynbo, du har bland selv 36, korrekt? Hvor mange point står Netflix til hos dig, når du går ind i bland selv-indstillinger?

Omdømme 6
Badge +5

Hej Forummanden,  der der stå 11 Point for Standart og 14 point for Premium

Jeg synes ellers min Primum har koste 15 men måske jeg husker forkert. 

I såfald er den blevet et Ponit billigere,  Det må youSee Forum Teamet.

Kunne svare på om den er blevet billigere, 

Omdømme 7
Badge +7

Det stemmer så med hvad billedet viser.

Omdømme 5
Badge +1

Jo større bland selv pakke man har, des flere point skal man bruge på netflix, giver det mening?

Omdømme 7
Badge +7

Ja det gør det. da de enkelte points er billigere jo større pakke der haves, derfor skal der bruges flere points for at opnå den pris som netflix forlanger.

Omdømme 5
Badge +1

Ja det gør det. da de enkelte points er billigere jo større pakke der haves, derfor skal der bruges flere points for at opnå den pris som netflix forlanger.

OK det kan jeg godt se, hvis man regner ud hvad det koster pr. point i de forskellige pakker :smiley:

Hej Forummanden,  der der stå 11 Point for Standart og 14 point for Premium

Jeg synes ellers min Primum har koste 15 men måske jeg husker forkert. 

Okay, og nej, du husker ikke forkert. De ændrede pointene for noget tid siden. Jeg kunne bare ikke huske detaljerne og google var ikke til hjælp. :slight_smile:

Omdømme 6
Badge +5

Jeg ville aldrig bruge så ,mange Points på Netflix. Tror ikke der er mere end som ViaPlay. eller   C More at se til 6 Points. er så en anden sag, 

Ja ok Forummanden, Synes nemlige også min Nabo gav 11 da hun har 20 Points.

Omdømme 7
Badge +7

Det skulle være som Disney+, der er kun en pris, og der er UHD med uden det koster extra.

Omdømme 6
Badge +5

Det skulle være som Disney+, der er kun en pris, og der er UHD med uden det koster extra.

Ja jeg har Disney+ mener bestemt jeg for noget for de penge :relaxed:

Vi er jo forskellige jeg mener, det er den bedste streaming tjenester.

Hvis man sætter det op i mod prisen. Der noget for alle.

Omdømme 5
Badge +1

Ok.. men jeg anskuer sikkert dette forkert men bland selv 36 koster 669.- delt med 36 point giver 18,583.- pr. point. Netflix koster 14 point, så det giver 260,16.- for Netflix?

Der må ligge noget andet jeg ikke lige har indsigt i :smile:

edit: grundpakken glemte jeg lige at trække fra 🙂 for hvem den er brugbar

selv med grundpakken trukket fra koster netflix 136,11.-?

Omdømme 7
Badge +7

Der skal ikke medregnes prisen for Grundpakken, det er kun differancen mellem pakkerne.

Så Grundpakkens pris skal fratrækkes.

Omdømme 5
Badge +1

Der skal ikke medregnes prisen for Grundpakken, det er kun differancen mellem pakkerne.

Så Grundpakkens pris skal fratrækkes.

Det gjorde jeg inden du fik svaret :smile:

Omdømme 7
Badge +7

Direkte hos Netflix koster UHD Kr. 129, så den er Kr. 7 billigere direkte, derfor kan det faktisk ikke betale sig at købe via You See. Abonnementet kan dog sagtens bruges på Humax boksen alligevel.