Pixelering på BBC Brit

Denne kanal er gået i udu indenfor de seneste 14 dage, pixelerer voldsomt. Får signal fra fællesanlæg og kabler, TV osv. er helt i top. Er der andre der har samme problem ?

12 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Denne kanal er gået i udu indenfor de seneste 14 dage, pixelerer voldsomt. Får signal fra fællesanlæg og kabler, TV osv. er helt i top. Er der andre der har samme problem ?

Hej er et link her omkring, hvad det kan skyldes. 

https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning/yousee-ready

https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/daarligt-signal

Måske andre bruger har bud. 

Omdømme 7
Badge +7

Virker fint her (Ydre Nørrebro), men V film premiere (kanal 45) og V film family (kanal 46) har ikke virket i flere dage. 

Omdømme 7
Badge +3

De 3 omtalte kanaler virker fint på boksen, jeg kan sjældent genskabe det folk klager over til Yousee FB

Omdømme 7
Badge +3

TV via antennestikket - Hvad kan jeg gøre, hvis jeg oplever fejl? | YouSee Community

Prøv se her, hvis der er problemer med at se enkelte kanaler...

Omdømme 6
Badge +5

Virker fint her (Ydre Nørrebro), men V film premiere (kanal 45) og V film family (kanal 46) har ikke virket i flere dage. 

Virker her også, og ligeså alle V Filmene,

God dag,

Jeg må indrømme at jeg den seneste tid også har oplevet pixelering på især BBC Brit, men også på Viasat kanaler og en smule på begge history kanaler, der kan også være på andre. Det sker oftest i forbindelse med rød, blå og lilla farver.

Det er forfærdeligt at forsøge at se et program som feks Ram forbi på BBC Brit, da deres baggrund er blå.

På Viasat kanaler kommer det meget ofte i forbindelse med reklamer og især med Viasats eget røde logo.

Min tv boks viser at kvaliteten er 100% og at der ingen bit fejl er.

Der der dog ingen pixelering på viaplay når jeg tager den direkte på smart tv udenom tv boksen, men der kan opstå pixelering i feks billeder med ild når jeg ser Viaplay via tv boksen.

Det er opstået pludseligt fra den ene dag til den anden uden at jeg har ændret eller pillet ved hverken udstyr eller kabler

Omdømme 6
Badge +5

Jeg må indrømme at jeg den seneste tid også har oplevet pixelering på især BBC Brit, men også på Viasat kanaler og en smule på begge history kanaler, der kan også være på andre. Det sker oftest i forbindelse med rød, blå og lilla farver.

Det er forfærdeligt at forsøge at se et program som feks Ram forbi på BBC Brit, da deres baggrund er blå.

På Viasat kanaler kommer det meget ofte i forbindelse med reklamer og især med Viasats eget røde logo.

Min tv boks viser at kvaliteten er 100% og at der ingen bit fejl er.

Der der dog ingen pixelering på viaplay når jeg tager den direkte på smart tv udenom tv boksen, men der kan opstå pixelering i feks billeder med ild når jeg ser Viaplay via tv boksen.

Det er opstået pludseligt fra den ene dag til den anden uden at jeg har ændret eller pillet ved hverken udstyr eller kabler

Hjælper det hellere at prøve, at genstarte dit udstyr engang. Tænker på sidder dit HDMI kabel rigtigt mellem Boksen og Tv.et

Ellers er det givet en god ide, at kontakte youSee kundeservice på 70704040. 

I tilfald af det skyldes Boksen. 

God dag,

Oplever samme, på samme kanaler

opsigtsvækkende at man bare får standard svaret, genstart udstyret

Omdømme 6
Badge +5

Oplever samme, på samme kanaler

opsigtsvækkende at man bare får standard svaret, genstart udstyret

Ja at genstarte udstyret kan jo ofte løse meget. 

Men givet ikke alt, :slight_smile: Er et link her hvis signalet er dårligt. https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/daarligt-signal 

Hjælper intet skal, youSee kontaktes. på 70704040.

God aften, 

Problemet er ikke på udstyret eller tv boksen, samme digital pixelering opstår også udenom boksen via antenne stik, det er en digital pixelering og den er på det signal yousee sender ud til folk. Yousee vil simpelthen ikke tage ansvaret og har kun standard svar. De vil gerne sende en tekniker som man så selv skal betale når de ikke finder fejl på adressen. At de ikke vil søge en løsning i deres ende er dårlig service og efterhånden tror jeg kun problemet kan løses ved at skifte tv udbyder. Går jeg på smart tv eller app, så er problemet ikke at finde, men via tv boks og antennestikket så er problemet der. At nogen ikke har de samme problemer når andre har, er mig en gåde, men så må Yousee have fejl i nogle centraler henover hele landet,  men fejlen ligger helt klart hos Yousee, yousee burde måske tjekke deres eget signal, udstyr og kabler, for det er en uholdbar situation.

Omdømme 6
Badge +5

Problemet er ikke på udstyret eller tv boksen, samme digital pixelering opstår også udenom boksen via antenne stik, det er en digital pixelering og den er på det signal yousee sender ud til folk. Yousee vil simpelthen ikke tage ansvaret og har kun standard svar. De vil gerne sende en tekniker som man så selv skal betale når de ikke finder fejl på adressen. At de ikke vil søge en løsning i deres ende er dårlig service og efterhånden tror jeg kun problemet kan løses ved at skifte tv udbyder. Går jeg på smart tv eller app, så er problemet ikke at finde, men via tv boks og antennestikket så er problemet der. At nogen ikke har de samme problemer når andre har, er mig en gåde, men så må Yousee have fejl i nogle centraler henover hele landet,  men fejlen ligger helt klart hos Yousee, yousee burde måske tjekke deres eget signal, udstyr og kabler, for det er en uholdbar situation.

Det er også træls når signalet Pixler, Jeg har oplevet det 2 gange,  heldigvis begge gange. ude en gang en sikring som var gået ud i kassen, og anden gang i vores fællesanlæg.  Tænker også at ofte er problemet ude fra, 

God dag, 

Omdømme 7
Badge +7

Hej I tråden

Se gerne mit svar her for nærmere hjælp til problemet:

Besvar