Philips TV og App: Der skete en afspilningsfejl


Meddelelsen “Der skete en afspilningsfejl” vises i et tekstfelt og ingen YouSee kanaler kan benyttes.

Genstart af TV blev forsøgt nogle gange med pauser imellem uden succes.

Hvad der menes med afspilningsfejl er uklart for den almindelige bruger.

Udlogning af YouSee appen efterfulgt af gen-indlogning viste sig at være virkningsfuldt !

En bedre fejlbeskrivelse efterlyses, og ville i givet fald hjælpe mange .

Mikkel


3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7

Hej andersmikkel

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Der var desværre nogle problemer omkring nytår, så jeg håber, det fungerer, som det skal hos dig igen. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan,

Jeres problemer omkring Nytår har ikke vist sig siden, og er åbenbart blevet løst. Husk min bemærkning om bedre fejlinformation, ved næste opdatering af appen.

Venligst Mikkel

Hej igen Stefan

problemet og fejlmeddelelsen viste sig alligevel igen, igår den 8. 1. Metoden med at logge ud og derefter ind igen, løste så problemet igen.

Mikkel

Besvar