Spørgsmål

Paramount Film og Series prøve kanaler?

Omdømme 7
Badge +3

Hej,

De 2 prøve kanaler er dukket op i kanal Listen, jeg har Bland selv 36

men får alle de 2 kanaler til den 1. Januar?

jeg har også valgt Paramount+ i Bland selv...

Denne tråd kan ikke kommenteres

61 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Flow kanalerne vil kun være i Fuldpakkken.

Omdømme 7
Badge +3

De kan ses på telefon og min gamle iPad uden brug af VPN...

Omdømme 7
Badge +3

Der står bare på skærmen “Her komme der en ny kanal” og et masse info om hvad sendes kan læses.

Omdømme 7
Badge +3

Btw, jeg har YouTV på min Media boks, hvor P+ er med, så spild af penge det sendes flere steder! :o

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo op til hver enkelt udbyder om/hvornår den udbydes.

Der står bare på skærmen “Her komme der en ny kanal” og et masse info om hvad sendes kan læses.

Du kan prøve at klik på huset midt i eller afspil så kan du  se om du har adgang til den ellers stå det op i hjørnet af siden. Hos mig stå der. dit  abonnement giver ikke adgang til indholdet osv. når jeg klikker på afspil   Jeg vil tror det er samme når den starte i 2022. :relaxed:

Flow kanalerne vil kun være i Fuldpakkken.

De er allerede klargjort til at være en del af bland selv, så de kommer begge steder.

Omdømme 7
Badge +7

Har man tjenesten On Demand i Bland Selv, så er der ikke behov for ligeledes at have Flow kanalerne.

Det kommer nok an på behovet. Der vil være dem, som ser en film eller serie på flowkanalerne af og til. Og de kommer både til bland selv og fuldpakken. :slight_smile:

Omdømme 7
Badge +7

Man kan jo ikke se en film eller et serieafsnit på Flow når man vil, det kan man på On Demand.

Omdømme 7
Badge +3

Nu er de 2 kanaler startet (Movies og Series) Dansk snak på Movies nu...