Spørgsmål

Paramount Film og Series prøve kanaler?

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

61 Kommentarer

Btw, Jeg ved ikke hvilke C More kanaler der er i Fuldpakken nu, men de forsvinder, så får de, de 2 nye fra 1. januar.

Jeg har læst således Jorn-Hansen. 

Fuldpakken

Fuldpakken står overfor de største omlægninger. C More-kanalerne fjernes fra Fuldpakken.

I stedet kommer to nye kanaler fra Paramount+:

Paramount+ Movie

Paramount+ Series. 

Er givet de 2 kanaler du nævner. opover. Så rigtigt som du skriver. 

Kunder med Fuldpakken får også adgang til Viaplay, med deres serier og film. Dette med login til Viaplay.

Hvis dette er tilfældet, så kan det godt undværes.

Ja nogen kan lide et, og andre noget andet. Jeg har Viaplay i Bland Selv. er rigeligt til mig.:relaxed:

Ja, hver sin smag. Jeg har C More som fordel, men kigger måske på den tre gange om året. :relaxed:

Og så er det dovenskab, at jeg endnu ikke har nedgraderet bland selv 10 til grundpakke + ekstrakanaler. Jeg kan spare 100 kr. om måneden. Det var så et tip til dem, der overvejer hvordan man kan stritte imod deres nyeste prisstigning. :clown:

:relaxed: Ja hver sin smag, Jeg kunne sagtens leve med en prisstining,

Hvis der fulgte noget med jeg savner, bestemt nogle flere kanaler. i Bland Selv at vælge i mellem. Jeg mener jeg oplever ikke rigtigt noget nyt. Er samme jeg har i forvejen der blot rykkes rundt. Men sådan er det kan bare finde anden løsning. 

Mener valgfrihed i Grundpakken ville være et most. DR Kanaler og TV2. Er givet lovbestemt de stå sikkert ikke til forhandling. 

Overvejer selv blot at kun beholde Intetnet, og vælge fra diveres hvad jeg vil se. 

Det med valgfrihed i grundpakken… Jeg er lidt nysgerrig. Hvilken frekvens tuner boksen ind på, når man stiller sig på DR1?

Omdømme 7
Badge +7

Det kan man direkte se på boksen under signal info.

Jeg håber, at nogen kan fortælle mig det, da jeg ikke har boksen. :relaxed:

Jeg er nysgerrig efter, om de krypterede grundpakkekanaler er lagt ud til ikke-testpersoner.

Omdømme 7
Badge +7

Det kan også ses på TVet under signal info.

Fjernsynet (med kort) har ikke adgang til de krypterede udgaver (de ligger på andre frekvenser).

Omdømme 7
Badge +7

Der bør kunne ses frekvensen selv om kanalen er krypteret, det kan jeg i hvert fald på mit TV.

Derudover skrev du: Hvilken frekvens tuner boksen ind på, når man stiller sig på DR1?

Den kan ses på TVet.

Det kan jeg skam også, men jeg fisker efter, om 4000-boksen har fået besked på at forlade de ukrypterede kanaler til fordel for de krypterede - hvilket også kræver en nøgle til at låse dem op.

Det kan sagtens være, at det kun er testpersoner, som har adgang til dem.

Lidt på samme måde som med mellem- og fuldpakken. Boksen gør brug af de krypterede udgaver af kanalerne.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis de ligger på Quam 256, så ligger de krypteret, dem der ikke er ligger på Quam 64.

Omdømme 7
Badge +7

Lidt på samme måde som med mellem- og fuldpakken. Boksen gør brug af de krypterede udgaver af kanalerne.

Det er også nødvendigt, ellers kan man ikke styre hvilke kanaler man har adgang til. 

Det er også nødvendigt, ellers kan man ikke styre hvilke kanaler man har adgang til. 

Det er nu ikke teknisk nødvendigt. De faste pakker er jo ukrypterede, så den adgangsstyring foregår via et filter ude i gadeskabet.

Omdømme 7
Badge +7

Ja, til de faste pakker, men styring af bland selv så er det de krypterede + et filter der lukker for M og F pakken.

Omdømme 7
Badge +3

Vedr. de 2 nye test kanaler, hvorfor får jeg dem når jeg ikke har Fuldpakken, men Bland Selv? Det er spørgsmålet efter Yousee Support sige de er til Fuldpakke kunder...

Vedr. de 2 nye test kanaler, hvorfor får jeg dem når jeg ikke har Fuldpakken, men Bland Selv? Det er spørgsmålet efter Yousee Support sige de er til Fuldpakke kunder...

Du har tilvalgt Paramount+ ikke kan det så ikke tænkes de er med aligevel. ok er mærkeligt hvis de  kun skulle komme i Fuldpakken. Har ingen ide, 

Men er vel meget godt hvis du kan se dem 

Omdømme 7
Badge +3

Det er ikke kun på TV boksen kanalerne er kommet, kan nogen se her?

YouSee Tv & Film

YouSee Tv & Film

Ja det har du ret i Jorn-Hansen. kan jeg godt se. men gav vide hvilket kanal det på . :thinking:

Omdømme 7
Badge +3

Men lordfynbo, har du tid 2 minutter, kan du se kanalerne til sidst her YouSee Tv & Film ?

Men lordfynbo, har du tid 2 minutter, kan du se kanalerne til sidst her YouSee Tv & Film ?

Ja ok tak Jorn-Hansen fint.

Omdømme 7
Badge +3

Men får vi mulighed for at få P+ som Fordel, vil jeg opsige det 3 andre steder :)

Men får vi mulighed for at få P+ som Fordel, vil jeg opsige det 3 andre steder :)

Jeg er den under Fordel  og jeg kan se den. Tænker det er måske fordi C MORE er væk fra Fordel.  jeg har ikke selv valgt, den til som fordel. ved ikke om det er sket pr. auto.  Jorn-Hansen. men jeg Kan se både Film og Serier. i den i fordel :relaxed:

YouSee Tv & Film

Jeg rammes af “Dit abonnement giver ikke adgang til dette indhold.” ved tryk på afspil. Jeg har den så også kun som fordel.

YouSee Tv & Film

Jeg rammes af “Dit abonnement giver ikke adgang til dette indhold.” ved tryk på afspil. Jeg har den så også kun som fordel.

Jeg har den også kun som Fordel, Når jeg trykker på afspille. skrives der samme som hos dig.

Så kan sikkert ikke se den Husker ikke lige hvad det hus/Afspilling betyder. Minder lidt om hvis har en VPN Og man forsøger at se TV2 :grin:  

Omdømme 7
Badge +3

Men kan ændres inden de går i luften, så kun dem med Fuldpakke kan se dem… Med VPN går det ikke ;)