Spørgsmål

paramount børneserier og film

Er der andre herinde hvor det ikke virker optimalt med Paramount film og serier.

specielt på børneserier.

jeg har prøvet at opdaterer og slukke boks og router flere gange det hjælper ikke. 

Mvh Jannick 

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Hej, det virker fint her, men jeg forstår ikke dit spørgsmål? hvor problemet ligger?

Haves Paramount+ som en YouSee fordel, eller er den valgt gennem YouSee bland-selv?

Det er blevet oplyst at der ikke er adgang til børneindhold hvis den haves som en YouSee-fordel. Der kan muligvis være andre forskelle mellem valg som fordel eller valgt i bland-selv.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Hej MS-ERIK Jeg har P+ også som Fordel, og er rigtigt som du skriver,

Jeg har også kun adgang, til Film og Serier. Er ikke angang til Børnindhold kan jeg se.

God dag, 

Omdømme 7
Badge +7

Sådan se det ud via TV2 Play, der er ikke problemer med at finde noget.

Omdømme 7
Badge +3

Som nævnt her før har TV2 Play den fulde P+, ligesom jeg har i Bland Selv og med YouTV…

Men jeg troede der var tale om TV kanalerne fra P+, men første gang jeg hører Børne serier ikke følger med ved fordele, hvor jeg også har den...da der ikke er andet at vælge...

Omdømme 7
Badge +3

Btw, Har man ikke P+ i Bland Selv koster den jo ikke mere, men man må droppe 5 andre kanaler, som jeg droppede 10 da jeg valgte TV2 Play...

Omdømme 7
Badge +7

Som nævnt her før har TV2 Play den fulde P+, ligesom jeg har i Bland Selv og med YouTV…

Men jeg troede der var tale om TV kanalerne fra P+, men første gang jeg hører Børne serier ikke følger med ved fordele, hvor jeg også har den...da der ikke er andet at vælge...

Flow kanalerne er Film og Serier, ikke Børne udsendelser.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg ser kun Børne programmerne på P+ Movie. 😮 De sender mange omdagen…

Det er tegnefilm jeg ser...jeg vil sige det er for børn mest...

Omdømme 7
Badge +3

Jeg ser lige TV Guiden for i morgen søndag, der nævner de der sendes Børnefilm fra kl. 06:00 til ca. 15:00 på Movies.

Omdømme 7
Badge +7

Så er det sgu da godt at man selv kan bestemme hvad man vil se på On Demand, på Streaming er der ikke Flow TV.

Omdømme 5
Badge +1

Er tilbøjelig til at give dig ret Radiomanden.

Flow Tv It,s The Same og samme genudsendelser.

Besvar