Spørgsmål

paramount+

Jeg har Paramount+, men den er grå i bland selv oversigten. Er der en Paramount+ med mere indhold?

Jeg kan ikke finde den nye serie First Ladies, som burde være på Paramount+

Denne tråd kan ikke kommenteres

20 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Hej, ja der er mere indhold har man P+ i Bland Selv, har du den som fordel mangler feks. Børne indholds delen.

Søgefunktionen fungerer ikke. Du skal manuelt gå i Paramount+ > serier for at finde den.

Omdømme 7
Badge +3

Søgning virker ok, man søger efter `The first lady`

Jeg kan ikke søge den frem her. Det kan godt være, at det kun er fordelskunder som er ramt af en dårlig søgefunktion i forhold til Paramount+.

Omdømme 7
Badge +3

Kan du finde den ved at gå ind under Series i P+ som fordel?

Ja, det hele ligger der, hvis jeg manuelt går ind i serier/film, men jeg kan ikke søge noget som helst frem fra Paramount+.

Da det virker hos dig, kan man måske forestille sig, at Yousee har lavet en søgefunktion, som ikke kan filtrere undersektioner fra (børneindhold). I stedet for at vise resultateter, som man alligevel ikke kan se, så har de valgt helt at slå søgefunktionen fra ved P+, når man har den som fordel.

Omdømme 7
Badge +3

Men mystisk jeg kan ikke finde the first lady eller First Ladies derinde, kun ved at søge… :)

Omdømme 7
Badge +3

Det er når jeg først finder P+ i menuen/tv guiden og så trykker Menu på fjernbetjeningen at der øverst er en Søge mulighed, men man kan gøre det fra feks. DR også og så trykke Menu, de har vel ikke helt fjernet Søge muligheden?

Omdømme 7
Badge +7

Søgefunktionen har altid ligget øverst under Menu, med den søges der alt indhold frem som der er rettighed til, undtaget Netflix, den har egen søgefunktion.

Omdømme 5
Badge +1

Uanset Streamings kanaler, så er det blandet sammen. Uden system.

Omdømme 7
Badge +7

Det har jeg ikke haft problemer med. Fandt det der skulle ses og gemte det i Favorit.

Tak for svaret, jeg kunne heller ikke søge på den, men fandt den på Paramount+ oversigten.

I går (eller var det i forgårs?) kunne jeg søge i Paramount+. I dag er der igen ingen resultater fra P+. Det er faktisk en anelse pinligt.

Omdømme 7
Badge +3

Bruges boks? jeg klikker bare MENU på fjernbetjeningen og SØG øverst

Omdømme 7
Badge +3

Kunne ikke søge noget på Paramount+, som haves som en fordel. YouSee oplyste at Paramount+ skal knyttes til TV under fordele, hvor premierefilm var valgt. YouSee fjernede premierefilm og flyttede Paramount+, så den blev knyttet til TV på valgbilledet til fordele. Så virkede søgefunktionen.

Men da premierefilm senere blev valgt igen, denne gang knyttet til en af de ekstra fordele, virkede søgefunktionen for Paramount+ ikke længere. Måske må man ikke vælge både Paramount+ og premierefilm samtidig som fordele. Eller fejlen skyldes noget andet og ukendt.

Film og serier findes ved at åbne Paramount+ under kanaler, og så manuelt lede efter det, der ønskes.

Omdømme 7
Badge +3

Yousee siger jo P+ er ikke mere en fordel, nok derfor man ikke kan søge noget frem...

Eller fejlen skyldes noget andet og ukendt.

Jeg tænker “noget andet”. Søgefunktionen virker måske en enkelt gang om måneden. Jeg har ikke ændret noget, når den så virker den ene gang.

Omdømme 7
Badge +3

Hvad betyder dette svar fra Kasper, jeg forstår ikke? Hvilke faste fordele er det?

Tak for din henvendelse.

YouSee More eksisterer på ældre abonnementer hos eksisterende kunder, som stadig måtte være på et af disse abonnementer indtil de skifter til et andet abonnement. Så er der faste fordele inkluderet 🙂

God aften.

Kasper

Omdømme 7
Badge +7

Så det godt på FB, det må jo betyde at de ældre porteføljer ikke ændres, og at de nye har de fordele der er i de enkelte abonnementer, Mobil har musik, Bredbånd har sikkerhedspakke, TV har Premiere.

Lidt statistik:

Søgning på "Dexter":
4/5-2022: Øv, vi fandt ingenting
5/5-2022: Øv, vi fandt ingenting
6/5-2022: Øv, vi fandt ingenting
7/5-2022: Øv, vi fandt ingenting
8/5-2022: Øv, vi fandt ingenting
9/5-2022: Øv, vi fandt ingenting
10/5-2022: Øv, vi fandt ingenting
11/5-2022: Øv, vi fandt ingenting
12/5-2022: Den fandt Dexter!
13/5-2022: Øv, vi fandt ingenting