Spørgsmål

Optagelser forsvinder

Mine optagelser er væk.

I løbet af få dage er over 100 timers optagelser forsvundet fra min humax tv-box.

Jeg har 200 timers optagelser til rådighed, så det er ikke problemet.

Min tv-box fungerer ellers som den skal.

Det er næsten som at få slettet sin harddisk. Ufatteligt irriterende.

Har forsøgt at logge på chat-hjælp. Virker heller ikke.

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8

Har du prøvet at genstarte boksen?

Hvis du har en mobil, iPad eller tablet, så kan du se om de er der?

Omdømme 7
Badge +8

Havde jeg set, at du fortæller om problemet i en anden tråd også , så havde jeg ikke svaret. Det er det,  jeg kalder spam

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Og automatisk sletning slået fra. https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/funktioner-tv-boks/humax/auto-slet/art.

Præcis Joern 

Hvis du kalder det spam, så kalder jeg det dårlig kundeservice.

Det er utroligt man skal have sådan noget smidt i hovedet, når man i forvejen sidder med det der ligner endnu en You-see bøf.

Er der censur på jeres side? Er der noget galt i at sprede sin henvendelse, når man bliver desperat efter at finde de løsninger som man i forvejen skal igennem et virvar af koder og links for at komme frem til.

Repræsenterer i Yousee eller er I bare arrogante? Hvis I repræsenterer Yousee, så skam jer! Hvis I ikke gør, så tillykke med at øge mine frustrationer med fornærmelser og interne rygklap

NB: Jeg har stadig ikke fået noget brugbart svar. Optagelserne er forsvundet fra min box. De er heller ikke på min on-line side. Og jeg har ikke rodet med indstillingerne på boxen. Den er sat til at slette de ældste udsendelser hvis jeg overstiger min kvote, hvilket jeg ikke en gang har gjort. 

Hvis jeg har kommenteret på en gammel tråd er det nok fordi det er et tilbagevendende problem.

https://forum.yousee.dk/forumarkivet-gammelt-indhold-paa-forum-50/forsvundne-optagelser-igen-igen-39714

Omdømme 7
Badge +7

Hej 

Jeg håber du har fået løst problemet ellers vil jeg anbefale, at kontakte vores support, så vi kan undersøge det nærmere. Jeg kan dog ikke love, at dine optagelser kan genskabes. 

Omdømme 1
Badge

yousee support er alt andet end arrogante

de tager sig både tid til at lytte og klarer de problemer man foreligger

og så er der også tid til en sludder

måske du havde fået det forkerte ben ud af sengen

Lige en spørgsmål/kommentar, der er "helt under nummer…

JOERN, Hvorfor skal vi andre brugere altid se den opremsning af dit it-arrangement?

Er det fordi du gerne vil prale med det?

Eller er det for at klargøre for os andre, hvad" der skal til" for at få "opfyldt" alle muligherne i vores Yousee - pakker f.eks. drtv

Lige en spørgsmål/kommentar, der er "helt under nummer…

JOERN, Hvorfor skal vi andre brugere altid se den opremsning af dit it-arrangement?

Er det fordi du gerne vil prale med det?

Eller er det for at klargøre for os andre, hvad" der skal til" for at få "opfyldt" alle muligherne i vores Yousee - pakker f.eks. drtv

Pt så er jeg glad for boksen, da jeg rejser en del og dér kan optage programmer og serier, eller kommer hjem midt i et program og dér kan starte det forfra.

Dog er jeg ked af ikke at kunne se de annoncerede programmer i f.eks. drtv

Besvar