Spørgsmål

Optagelser driller på 4k boksen


Vores boks har efterhånden på daglig basis svært ved at slette optagelser.  Der kommer en fejlteks i kort tid om at en udsendelse ikke kan optages, uagtet vi ikke vil optage men slette. 

Og hverken serie eller afsnit slettes 

boksen har også problemer med at registrere optagelse.  Både et afsnit og en serie.  

Samme fejltekst.  

Hver dag må boksen derfor genstartes.  

Spoler vi i optagelser sker det tit, at lyden mangler bagefter. Vi skal stoppe afspilning og starte afspilning på ny, for lyd. 

 

Håber det er fejl der bliver rettet snart   

 

/Finn

 

 

 


11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er der prøvet en total reset af boksen.

Total?   
Tror jeg ikke.  Mister man så al opsætning og optagelser?

Omdømme 7
Badge +7

Det gør man ikke hvis det er 4000 boksen der haves, det er jo en Cloud Recorder.

Så prøver jeg da lige det.  
/Finn

Omdømme 4
Badge +3

Hej @mcshumi 

Lykkedes det? :blush:

Noget kunne tyde på det.  
jeg valgte et særligt punkt med “avancerede indstillinger”. Den krævede kode. 
 

Der var ikke problemer med at slette optagelser indtil nu.  
Jeg mangler at teste optagelser af serier. Men mon ikke det også virker.  
Så for nu tusind tak for hjælpen.  
 

/Finn

Og dog….

I går aftes kom der igen fejlkoder efter sletnnng af en optagelse.  
 

Måske jeg ikke har udført “total reset” ?
 

/Finn

Omdømme 7
Badge +7

Prøv at slukke helt for den, hold tænd/sluk knappen inde, tænd boksen, hold tænd/sluk inde til boksen booster op. Er der så stadig problemer, så skal der fejl meldes.

Det prøver jeg. 
Vender tilbage om nogle dage når vi har set, om det har haft virkning.  
 

/Finn

Fejlen kom igen ved sletning af optagelse.  
 

fejlkode 404 x-Pvr

Omdømme 7
Badge +7

Der er ikke mere noget du kan gøre, det er en backend fejl, og den er ikke ny. Så kontakt You See, enten på deres FB side eller kundeservice.

Besvar