Svar

optagelse


Badge

jeg kan ikke slette mine gamle optagelser. jeg kan heller ikke afspille p.g.a. den røde optager plet

 

icon

Bedste svar af Radiomanden 12 January 2023, 12:06

Se original

12 Kommentarer

Badge

hvad er tags

 

Badge

det var ikke til nogen hjælp

Omdømme 7
Badge +9

Det er et kendt problem, der arbejdes på fejlrettelse.

Badge

Hej,

Jeg prøver at optage Beck på C MORE med det virker ikke.

Har også den ind som farvorit men det virker heller ikke, hvad er problemet??????

Omdømme 7
Badge +9

C More er en On Demand (Streaming) tjeneste, derfor kan der ikke optages.

Badge

Hvornår er det ændret??

Det har ikke været noget problem før i tiden.

Og skulle Yousee ikke opplyse kunderner her om??

Så kan som udgangapunkt ikk bruge C More til noget………….

 

Omdømme 7
Badge +9

C More er som sådan lukket, men fortsætter som Streaming hos You See, Stofa, TV2 Play, Waoo og andre udbydere. Det er oplyst på flere medier, bl.a som her på Flatpanels.

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1700493558

Du kan se alt indhold via tv-boks, app og på play.yousee.dk.

Har du evt. fået en ny boks (4000 i stedet for 2000)? Der findes to alm. tv-kanaler fra c more, men dem kan man vist ikke optage fra, når man bruger cloud-boksen (4000).

Omdømme 5
Badge +8

Hej Søren 

Det er korrekt, som der nævnes, at der ikke kan optages på C More, da alt indholdet også kan findes On Demand. Dvs. den Beck du forsøger at optage, ligger alle klar til afspilning på boksen. 

Omdømme 7
Badge +9

De kanaler skulle være lukket efter tjenesten ophørte som selvstændig tjeneste. Skulle de stadig være der, så er det korrekt at de ikke kan optages det er jo en On Demand Streaming tjeneste.

Se bort fra dette opslag, Louise har jo skrevet og bekræftet det hele.

Flere af more-kanalerne forsvandt sidste år, men der ligger stadig to: stars og hits.

Omdømme 7
Badge +9

Flere af more-kanalerne forsvandt sidste år, men der ligger stadig to: stars og hits.

Det er så helt unødvendigt, da alt er On Demand, og kanalerne ikke kan optages.

Besvar