Svar

optagefunktion på ny box

Har fået ny box og savner at kunne optage serieoptagelser fortløbende . Nogen der har samme problem eller har en løsning på det .

icon

Bedste svar af Radiomanden 22 August 2022, 19:41

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Alle med 5000 boksen har samme problem, den funktion er endnu ikke aktiv, men der kan bruges TV App'en og Web TV til at optage serier.

Forstår det desværre ikke 😊TV appen ?Web TV 

Omdømme 7
Badge +10

Ja, App'en til TVer og Android/iOS enheder, samt på PC browser.

Jeg har desværre en 5000 box  og kan ikke optage serier. Hvornår bliver den aktiveret til serieoptagelser. Det er virkelig en dårlig box. Kan den ikke byttes til f.eks. En 4000 box, som ifølge en bekendt godt kan serieoptage.

mvh kirsten

Omdømme 7
Badge +10

Serieoptagelse gøres som oplyst tidligere her i tråden på App eller PC. 5000 boksen er til Fiber/DSL, 4000 er til Coax.

Omdømme 7
Badge +9

Alle med 5000 boksen har samme problem, den funktion er endnu ikke aktiv, men der kan bruges TV App'en og Web TV til at optage serier.

Hej i tråden 

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da funktionen lige nu ikke er implementeret på selve boksen og fordi det er rigtigt, at serieoptagelser kan programmeres via YouSee Tv & Film appen eller på tv.yousee.dk. 

Men vis man startet en serieoptagelse i APP eller på Web, kan det så ses i ens optagelser på 5000 boksen. ???

Omdømme 7
Badge +10

Optagelserne ligger i skyen som er tilgængelig på platformene.

Tak for svar. 

Det undrer mig bare.  

For mine optagelser fra boksen er ikke synlige på WEB/App og modsat. 

PÅ web/app har jeg kun 1 optagelse, og på boksen som jeg bruger 90% af tiden på yousee har jeg mange optagelser. 

Omdømme 7
Badge +10

Det skulle du gerne da der synkroniseres mellem boks og App’s når der er logget ind med den korrekte profil.

Ok. 

Må prøve at tjekke om det er samme login der i brug på begge enheder. Mener dog kun jeg  har ét login. 

Det ser dog ud til at årsagen er at det kun er 4000 boksen der kan det og ikke 5000.  Må prøvbe at kontakte Yousee.

Ufatteligt at det kan tage så lang tid at få den 5000 boks til at fungere optimalt. Man bliver så træt…..

Omdømme 7
Badge +9

Hej @TBangP 

Både YS5000 og YS4000 burde synkronisere med dit login, så hvis det bliver ved at drille, så skal vi have set nærmere på det😊

Tak for svar Kasper. 

Det vil jeg gerne vi kigger på.  Er det et opkald til kundeservice 😰 eller er det noget du kan sætte iværk ??

Omdømme 7
Badge +9

Hej @TBangP 

Nej, jeg har sendt dig en privatbesked på forummet, så vi kan komme videre med sagen😊

Ha’ en god dag.