Spørgsmål

Optage fra bland selv til ekstern HDD

Omdømme 1

Jeg har med stor interesse læst hvad der er skrevet om emnet. Jeg var faldet i med CI+ og kunne derfor ikke optage. Pga det jeg kunne læse mig til anskaffede jeg et CI og nu skulle der optages! Ak ak der var ingen forskel, det opfører sig på samme måde som CI+. 

Er der andre løsninger?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Ja da, en TVboks, enten den fra You See (Humax 4000) eller fra det åbne marked.

Omdømme 1

Tja! Det var jo også  et svar, man da jeg ikke er interesseret i at betale 90 kr om måneden for en boks, søgte jeg om forslag til et system jeg allerede har. Så vidt jeg husker er det dig "radiomanden" som kom med løsningen CI, og som sagde det virkede! Derfor troede jeg der kunne være en anden løsning end en boks

Omdømme 7
Badge +7

Det virker i Recordere som dem fra Samsung og Panasonic, samt andre PVR enheder som kan fås på det åbne marked.

En You See boks koster Kr. 30/måned, medmindre det er en forening uden aftale, så er det Kr. 99/måned.

Omdømme 1

Hvis man har en boks i forvejen til 30 kr, så koster nr2 boks 90 kr efter hvad jeg har fået oplyst 

Omdømme 5
Badge +1

Det virker i Recordere som dem fra Samsung og Panasonic, samt andre PVR enheder som kan fås på det åbne marked.

En You See boks koster Kr. 30/måned, medmindre det er en forening uden aftale, så er det Kr. 99/måned.

Har fra YouSee,s side af, at boksen er inkluderet i abonnement. Uden ekstra omkostninger.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der i dag bestilles et abonnement, så er den med, det har været sådan en del tid, har man et abonnement uden boks, så er det Kr. 30/måned.

Omdømme 5
Badge +1

Hvis der i dag bestilles et abonnement, så er den med, det har været sådan en del tid, har man et abonnement uden boks, så er det Kr. 30/måned.

Sorry, at jeg igen misforstår pointen. Det du beskriver giver mening.

Omdømme 7
Badge +6

Ja man skal have sig en anden form for boks, så som en PVR, hvis man vil have friheden til at kunne optage fra forskellige kanaler og ikke have CI+ bøvl.

Det kan eks. være en PVR fra Dreambox eller Vu+, som hører til de 2 førende på markedet, når det kommer til PVR’s der benytter Linux som OS (Enigma 2).

Jeg har i årenes løb anvendt både Dreambox og Vu+ hos YouSee og det til ganske stor tilfredsstillelse med optagelse på en USB harddisk fra de kodede kanaler jeg har haft abonneret på i tidens løb, så det er blevet til en del film fordi at jeg har haft været med siden kanalerne hed TV1000 og Canal+ Film.

At jeg valgte at droppe det senere grundet navneforandring hos begge og at indholdet blev utroligt ringere på kanalerne, er en anden historie.

Besvar