Spørgsmål

opdatering af TV-boks hver dag

  • 15 juni 2020
  • 1 kommentar
  • 119 visninger

Jeg har desværre lidt problemer med at min TV-boks (Model YS-4000) gerne vil opdatere stort set hver dag. Faktisk kommer der 2 opdateringer.

Den første opdaterer fra 2.221.09 til 2.222.03 (mener jeg) og den næste opdaterer fra 2.222.03 til 0.00.00. Når jeg kigger i indstillingerne siger den software pakke 2.221.09.

Jeg har modtaget en ny TV-boks for en måneds tid siden, men problemerne er nu startet igen. Jeg har lige snakket med kundeservice igen (efter også at have snakket med dem i lørdags, og de siger hver gang at de vil starte en opdatering derinde fra - tydeligvis uden at det løser problemet.

 

Samtidig er et andet problem startet - “Kanalerne” YouTube, Lejefilm, YS Film & Serier, Paramount+ og Viaplay er alle sorte i løbet af dagen. Ind imellem virker de senere på eftermiddagen/aftenen. 
Hende fra kundeservice sagde at den opdatering hun ville presse igennem også ville løse dette problem, men efter de 2 opdateringer er alle sammen stadig bare en sort skærm…
 

Er der andre der oplever samme problem(er)? Og måske også har en løsning andet end at kyle TV-boksen i skraldespanden?

Håber at høre et eller andet positivt

 

-Michael


1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +5

Jeg har desværre lidt problemer med at min TV-boks (Model YS-4000) gerne vil opdatere stort set hver dag. Faktisk kommer der 2 opdateringer.

Den første opdaterer fra 2.221.09 til 2.222.03 (mener jeg) og den næste opdaterer fra 2.222.03 til 0.00.00. Når jeg kigger i indstillingerne siger den software pakke 2.221.09.

Jeg har modtaget en ny TV-boks for en måneds tid siden, men problemerne er nu startet igen. Jeg har lige snakket med kundeservice igen (efter også at have snakket med dem i lørdags, og de siger hver gang at de vil starte en opdatering derinde fra - tydeligvis uden at det løser problemet.

 

Samtidig er et andet problem startet - “Kanalerne” YouTube, Lejefilm, YS Film & Serier, Paramount+ og Viaplay er alle sorte i løbet af dagen. Ind imellem virker de senere på eftermiddagen/aftenen. 
Hende fra kundeservice sagde at den opdatering hun ville presse igennem også ville løse dette problem, men efter de 2 opdateringer er alle sammen stadig bare en sort skærm…
 

Er der andre der oplever samme problem(er)? Og måske også har en løsning andet end at kyle TV-boksen i skraldespanden?

Håber at høre et eller andet positivt

 

-Michael

Hej :slight_smile: Michael har du prøvet som det første, at slukke boksen engang bagpå . og  at tænde den igen efter lidt tid. om det hjælper og gør en forskel. Er også link til  

Hvordan genstarter og nulstiller jeg min tv-boks

https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/genstart/humax

Hvis intet hjælper kontakt https://kundeservice.yousee.dk/contactus

God aften, 

Besvar