Svar

Nyvalgt kanal vil ikke fungere

Jeg har fornyligt fået frigjort 2 points og har valgt to nye TV-kanaler. De fungerer bare ikke, selvom jeg også har slukket for strømmen på boksen og startet den igen, men systemet giver fejlkode IP_BLOCKED_BY_CAS og henviser til, at der er mere hjælp på yousee.dk/kontakt.

icon

Bedste svar af lordfynbo 7 January 2022, 12:41

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

19 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Jeg har fornyligt fået frigjort 2 points og har valgt to nye TV-kanaler. De fungerer bare ikke, selvom jeg også har slukket for strømmen på boksen og startet den igen, men systemet giver fejlkode IP_BLOCKED_BY_CAS og henviser til, at der er mere hjælp på yousee.dk/kontakt.

Hej prøve dette link om det hjælper https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/genstart 

Nu er jeg kommet gennem telefonkøen til jer, og jeg har forklaret problemet, men operatøren, som jeg forklarede problemet, forsvandt og har åbenbart bare afbrudt forbindelsen.

Jeg har genindlæst hele systemet tre gange og har desuden slukket på boksens powerknap og ventet 15 sekunder, før jeg genstartede, men intet virker.

Omdømme 6
Badge +5

Nu er jeg kommet gennem telefonkøen til jer, og jeg har forklaret problemet, men operatøren, som jeg forklarede problemet, forsvandt og har åbenbart bare afbrudt forbindelsen.

Hej siden her er et brugerforum. youSee ydere ikke support herinde fra 

Jeg lade et link ind med 2 muligheder, du kan prøve først.

Hvis intet hjælper kontakt kundeservice, :relaxed:

Og powerknappen har også været slukket tre gange - uden resultat.

Kundeservice har som nævnt bare afbrudt telefonforbindelsen, efter at problemet er blevet forklaret herfra.

Omdømme 6
Badge +5

Og powerknappen har også været slukket tre gange - uden resultat.

Hej ja har jeg forstået men prøv at nulstille din  modem/Router engang om det hjælper,

du kan se på linket fremgangsmåde. :slight_smile:https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/genstart

Omdømme 7
Badge +7

Omdømme 7
Badge +7

Det er et You See problem, kan ikke rettes herfra. Omlægning skulle være afsluttet i morgen, så prøv igen til den tid.

Omdømme 6
Badge +5

Det er et You See problem, kan ikke rettes herfra. Omlægning skulle være afsluttet i morgen, så prøv igen til den tid.

Når ok Javel, Så trækker jeg mine forslag tilbage. Så der ikke bliver lavet møg for trådopretteren. 

Omdømme 7
Badge +3

Når man har valgt nye kanaler virker det først efter man har fået en besked på skærmen om nye kanaler er parat, det hjælper ikke at slukke boksen...

Omdømme 6
Badge +5

Når man har valgt nye kanaler virker det først efter man har fået en besked på skærmen om nye kanaler er parat, det hjælper ikke at slukke boksen...

Det er rigtigt Jorn-Hansen men er fejlkode IP_BLOCKED_BY_CAS . Og er bedste forslag givet  at Nulstille sin Router. Genstart hjælper sjælen er oftes, det man kan læse på diveres sites. :relaxed: Og hjælper intet forslå youSee at der rettes, henvendelse til Kundservice. Ser hvad youSee forum teamet bryder, ind med når de kommer forbi. 

God aften,

Omdømme 5
Badge +1

Mon ikke det bliver løst, når yousee har fået opdateret deres system efter omlægning af kanaler? 😏

Omdømme 6
Badge +5

Mon ikke det bliver løst, når yousee har fået opdateret deres system efter omlægning af kanaler? 😏

Fejlen eller hvorledes, Det er jo en fejl, Som ikke er selvopstået lige for nyeligt :relaxed: 

God aften,

Omdømme 5
Badge +1

Fejlen eller hvorledes, Det er jo en fejl, Som ikke er selvopstået lige for nyelig :relaxed: 

OK, så har jeg misforstået 😏. Troede, at det handlede om diverse omlægning, kanaler og Streaming kanaler/Tjenester.

Omdømme 6
Badge +5

Fejlen eller hvorledes, Det er jo en fejl, Som ikke er selvopstået lige for nyelig :relaxed: 

OK, så har jeg misforstået 😏. Troede, at det handlede om diverse omlægning, kanaler og Streaming kanaler.

:relaxed: Ja er nok efterhånden lidt af hvert. BirdPhoenix, 

Omdømme 1
Badge

Jeg er ked af at læse du oplevede at blive smidt af da du ringede til os, for det er bestemt ikke meningen.

Fejlen du fik skyldes at vi ikke havde fået sendt alle opdateringer ud til kanalerne. Det tog desværre lidt tid, da vi var i gang med en større omlægning. 

Opdateringen burde dog være ude nu, så du har adgang til kanalerne, og ikke længere får denne besked :)

Nu fungerer det. Tak.

Omdømme 6
Badge +5

Nu fungerer det. Tak.

Hej det lyder godt,  Så kan der sættes et flueben ved den tråd, 

God dag, :relaxed: