Svar

nyt tv - hvad med yousee boks?

Vis første besked

39 Kommentarer

Hold nu op hvor jeg føler mig dum. Jeg kan simpelhent ikke få det tv til at fungere som det skal. Hvis jeg kører med kabel og wifi direkte til tv hvordan kommer jeg så ind i bland selv mm som jeg er vant til fra boksen. Og hvis boksen er tilsluttet hvordan kan jeg så benytte apps mm fra hjemmeskærm. Tilsyneladende er det enten eller og det kan jo ikke være rigtigt. Hvad er det jeg gør forkert. Hjælp

Hvad for en boks har du :relaxed: og Har du en boks

Du har vist ikke læst tråden ordentlig, for så vil det vides at der haves en TV boks.

Præcist er det så ikke nemmere, at sætte den til. Blot en tanke. Hvis der betales for den. Ok ingen ide

Omdømme 7
Badge +3

Selv om jeg syntes jeg har noget teknisk snilde, har jeg ikke fået boksens remote til at styre TVet,

jeg må nu tænde TVet først med dens remote, og så vælge at tænde boksen eller se de ukodede kanaler. På tvet vælges at tænde boksen…

Så helt let er det ikke…

Selv om jeg syntes jeg har noget teknisk snilde, har jeg ikke fået boksens remote til at styre TVet,

jeg må nu tænde TVet først med dens remote, og så vælge at tænde boksen eller se de ukodede kanaler. På tvet vælges at tænde boksen…

Så helt let er det ikke…

Jorn-Hansen jeg har lagt link fra youSee længere op.

Måske du kan bruge det. Jeg bruger to. Så jeg ikke prøvet linket. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +3

Man kan man ikke sættet et net kabel til TVet fra modemmet, er det heller ikke let med Wifi…

Omdømme 7
Badge +3

Så helt let er det ikke…

Jorn-Hansen jeg har lagt link fra youSee længere op.

Måske du kan bruge det. Jeg bruger to. Så jeg ikke prøvet linket. :relaxed:

Jeg har et problem med min boks, den virker kun hvis jeg tænder TVet først…med TV remoten, men jeg prøver lige at se i linket…

Man kan man ikke sættet et net kabel til TVet fra modemmet, er det heller ikke let med Wifi…

Når ok således, Kan du ikke vælge WI Fi i Humax 4000 Jorn-Hansen 

Omdømme 7
Badge +7

Så helt let er det ikke…

Det er nok ikke korrekt sat op, for så vil boksen tænde/slukke TVet når den tændes/slukkes.

Omdømme 7
Badge +7

Når ok således, Kan du ikke vælge WI Fi i Humax 4000 Jorn-Hansen 

Kablet forbindelse jo det kan man, heller ikke problemer med Wi-Fi, medmindre signal er dårligt.

Så helt let er det ikke…

Det er nok ikke korrekt sat op, for så vil boksen tænde/slukke TVet når den tændes/slukkes.

Nej der har du ret. Men ellers er det jo blot kabel fra Boksen HDMI. til TV HDMI og kabel fra Router til Boksen. altså medmindre der bruges WI FI.   

Omdømme 7
Badge +7

Ret enkelt enten en Kablet forbindelse, kan dog være vanskeligt alt efter placeringen af tingene, eller via Wi-Fi, kræver at signalet den modtager er i orden.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg fik det ikke til at virke med boks remoten, men som sagt er der et fejl ved boksen, tænder jeg boksen først, slukker den når jeg tænder for TVet, ved ikke hvad der er galt,, men jeg fortsætter bare med mine tre remoter.  :)

Så er det lykkedes mig at få det til at virke nogenlunde. Tænder tv med tv Remote og boks med boks Remote. Nu kan jeg så pludselig tilgå apps fra TV’s hjemmeside med tv Remote. Det kunne jeg ikke før. Hver gang jeg prøvede gik tv bare tilbage til tv  kanal. Når soundbox så bliver tilsluttet ender jeg nok med tre Remote 😄. Nu vil jeg slappe lidt af og så senere koncentrere mig om dig indstillinger der evt skal ændres.

Tusind tak til jer alle for utrolig stor tålmodighed med en smart tv dummie som mig. Det er virkelig værdsat 👍🏻

Jeg fik det ikke til at virke med boks remoten, men som sagt er der et fejl ved boksen, tænder jeg boksen først, slukker den når jeg tænder for TVet, ved ikke hvad der er galt,, men jeg fortsætter bare med mine tre remoter.  :)

Ok Jorn-Hansen. 

Så er det lykkedes mig at få det til at virke nogenlunde. Tænder tv med tv Remote og boks med boks Remote. Nu kan jeg så pludselig tilgå apps fra TV’s hjemmeside med tv Remote. Det kunne jeg ikke før. Hver gang jeg prøvede gik tv bare tilbage til tv  kanal. Når soundbox så bliver tilsluttet ender jeg nok med tre Remote 😄. Nu vil jeg slappe lidt af og så senere koncentrere mig om dig indstillinger der evt skal ændres.

Tusind tak til jer alle for utrolig stor tålmodighed med en smart tv dummie som mig. Det er virkelig værdsat 👍🏻

:relaxed: Når det var godt, og held og lykke. med det nye Kianra og velbekomme.

Forsæt God dag, 

Besvar