Svar

nye tv bokse

Hej

vi har idag hentet 2 nye TV bokse. Det er gået fint med at installere den 1. Men nu opstår problemet for vores gamle nr 2 boks, kører trådløs, altså ingen netkabel derud. Vil det sige vi med den nye skal til at lave netkabel gennem hele huset til den nye boks?

icon

Bedste svar af Radiomanden 8 August 2022, 12:05

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det yder på efter hvad der skrives at det er en DSL forbindelse der haves, og at det er Humax 5000 der er skiftet til, de er specielt til DSL og Fiber, de har som de andre Humax bokse ligeledes Wi-Fi og behøver derved ikke at være forbundet med kabel.

Den skal dog ikke være for langt væk fra Routeren, da signalet så vil være svagere og derved kan være ustabilt. 5000 boksen er som de gamle Cisco bokse en 100% IP boks.

Tak. Fandt ud af den kan sende trådløs, men den vil ikke opdatere den er måske Max 10 m væk fra routeren, den gamle boks kørte upåklageligt, og på vores mobil og iPad er der fuldt signal, så det burde ikke være det

Ved du hvordan man sletter gamle optagelser jeg kan simpelthen ikke finde en slet 

Omdømme 7
Badge +7

Vil du slette en optagelse, går du ind på det/de programmer, du har optaget. Her markerer markerers der papirkurv ikon og trykker på OK.

Jeg kan simpelthen ikke sepapirkurv ikonet

Der er kun slet optagelse, og når jeg trykker på den skriver den at der nu ikke optages flere men alle de gamle optagelser er der stadig

Omdømme 7
Badge +7

Som skrevet. Vil du slette en optagelse, går du ind på det/de programmer, du har optaget. Her markerer markeres der papirkurv ikon og trykker på OK.

https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/funktioner-tv-boks/humax/min-side

Min side ser ikke sådan ud🙁

Omdømme 7
Badge +7

Hej @alicela 

Se gerne mit svar i denne tråd

Hvis det besvarer dit spørgsmål, må du da gerne markere mit svar som bedste svar via knappen ved samme navn😊

Ha’ en god dag.

Det har faktisk ikke helt besvaret mit spørgsmål for min side ser ikke ud som den du viser. Har rodet rundt og fundet ud af at slette optagelser enkeltvis men da der ligger godt og vel 300 som jeg gerne vil slette er det uoverskueligt. Har endnu ikke fundet ud af at slette en hel serie optagelser af samme program

Omdømme 7
Badge +7

Søndag d. 17/7 kom der en opdatering til 5000 boksen med bl.a. funktion til at slette mange optagelser på én gang. Det gør man via Menu --> indstillinger --> System --> Slet alle optagelser og fremtidige optagelser. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @alicela 

Fik du løst problemet og slettet dine optagelser? Hvis nej, så er vi enige om, at det ern YS5000 boks du har ikke? 😊

Hej. 
Ja problemet er løst med tekniker igår. Vi byttede om på de 2 bokse så den vi kørte trådløs blev opdateret via kablet ig så kørte begge bokse 👍 Via linket her forleden fik jeg slettet alle optagelser på engang. Ville gerne have ladet nogle tilbage, men det var enten en af gangen eller alle. Teknikeren igår fortalte der i løbet af en måneds tid kommer en ny opdatering, hvor det vil være muligt at slette en serieoptagelse på engang som på de gamle bokse 👍

Omdømme 7
Badge +7

Hej @alicela 

Tusind tak for din tilbagemelding - dejligt med afklaring.

Hvis du skulle markere bedste svar - hvilket svar i denne tråd, skulle det være? Hvis du mener der er et selvfølgelig😊

God dag og weekend.

Besvar