Det startede egentlig lovende. Jeg koblede boksen til antennekablet (vi har YouSee via boligforening) og til Internettet via ethernet. Jeg startede boksen og den begyndte at downloade en opdatering, installerede opdateringen, og genstartede. Så langt, så godt.
Når jeg nu tænder for den, bliver jeg mødt af følgende skærmbilleder:
https://
Dernæst trykker jeg OK og bliver mødt af følgende billede:
https://
Efter nogle sekunder kommer så problemet:
https://
Og så kan jeg ikke komme videre.
Jeg har beskrevet ovenstående til supporten. Men måske det kan hjælpe at I ser skærmbillederne.
Bedste svar af YouSee Forum
Hej alle,
Som I allerede ved, så kan I komme ud for ovenstående fejl, når I starter tv-boksen.
"Serialnumber not found"-fejlen er bekendt, og vi knokler for at finde en løsning på det. Vi forventer at problemet bliver løst i dag/i morgen, men det kan varriere, alt efter om du er ny kunde eller eksisterende kunde som har skiftet til den nye boks.
Fejlen sker i vores ende, og vi sørger for at løse problemerne så hurtigt som muligt. Derfor er det heller ikke nødvendigt, at I tage kontakt til os - løsningen kommer helt automatisk :)
Beklager ulejligheden - jeg vender tilbage, når jeg har flere nyheder.
Vh
Nikolaj
Se original
Som I allerede ved, så kan I komme ud for ovenstående fejl, når I starter tv-boksen.
"Serialnumber not found"-fejlen er bekendt, og vi knokler for at finde en løsning på det. Vi forventer at problemet bliver løst i dag/i morgen, men det kan varriere, alt efter om du er ny kunde eller eksisterende kunde som har skiftet til den nye boks.
Fejlen sker i vores ende, og vi sørger for at løse problemerne så hurtigt som muligt. Derfor er det heller ikke nødvendigt, at I tage kontakt til os - løsningen kommer helt automatisk :)
Beklager ulejligheden - jeg vender tilbage, når jeg har flere nyheder.
Vh
Nikolaj