Svar

Ny YouSee tv-boks kan ikke logge på

Vis første besked

64 Kommentarer

Jeg er for 1 time siden blevet mødt med samme fremgangsmåde som dig. Serienummer sendt videre til "dem" som taster det. Kunne ikke få oplyst om de var på arbejde i såfald hvor længe eller en anden tidshorisont.
Noget nyt i sagen? Det er rimlig nedslående at stå med en ny boks som så bare er bricked - i hvert fald ikke den bedst start på den nye boks. Det er også uklart om hvad processen er:

1) Her noteres det at i nok skal fixe det uanset hvad

2) Andre har ringet til support og fået dette problem fixed direkte

3) Andre - mig selv inkluderet - fik noteret serienummeret som så er sendt ind til "teknisk support" hvad det så end er.

Det virker ikke helt konsistent hvad den rette kanal/vej er til et hurtig fix?

Håber i snart giver en opdatering

Mvh

Anders Jacobsen 

Virker ikke her - har lige testet boksen:(

Omdømme 3
Badge +2
Min virker også nu.
Det ser ud til at være løst nu for mig. Så vil jeg i gang med at teste boksen.

Omdømme 6
Badge +2
Hej alle,

Som I allerede ved, så kan I komme ud for ovenstående fejl, når I starter tv-boksen.

"Serialnumber not found"-fejlen er bekendt, og vi knokler for at finde en løsning på det. Vi forventer at problemet bliver løst i dag/i morgen, men det kan varriere, alt efter om du er ny kunde eller eksisterende kunde som har skiftet til den nye boks.

Fejlen sker i vores ende, og vi sørger for at løse problemerne så hurtigt som muligt. Derfor er det heller ikke nødvendigt, at I tage kontakt til os - løsningen kommer helt automatisk :)

Beklager ulejligheden - jeg vender tilbage, når jeg har flere nyheder.

Vh

Nikolaj

Omdømme 7
Badge +8
ELR skrev:
Jeg har snakket med Yousee. De anbefaler man ringer ind til dem fordi de skal bruge dit Sirial nr. Ring 70704040.

Hvad er et signal nummer? Er det boksens nummer?

Omdømme 3
Badge +2
Jeg har snakket med Yousee. De anbefaler man ringer ind til dem fordi de skal bruge dit Sirial nr. Ring 70704040.

Omdømme 3
Badge +2
Øv samme problem kom frem at tv-boks blev ikke genkendt af Yousee.

Omdømme 3
Badge +2
Jeg er igang med at gendanne boksen ved at slukke boksen og trykke  nulstillet knappen inde og tænde boksen. Spænde om det hjalp.

Omdømme 3
Badge +2
Jeg får en cirkel der køre rundt og det har den gjordt længe.
Omdømme 7
Badge +7
Det er nævnt andet sted på forummet.

Radiomanden skrev:
Det forventes fejlrettet i løbet af et par dage, kommer ikke på net før.

Ok tak. Står det nogen steder? Supporten vidste ingenting om det da jeg ringede.

Omdømme 7
Badge +7
Det forventes fejlrettet i løbet af et par dage, kommer ikke på net før.

Besvar