Svar

Ny YouSee tv-boks kan ikke logge på

Vis første besked

64 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8
Dammeren skrev:
PeterH skrev:
På min ordrebekræftelse står der: "Din ordre udføres d. 21. april 2016" (fik dog boksen d. 19. april). Det er jo i dag, men den virkede ikke i morges.

Hvor har du egentlig din ordrebekræftelse fra? Jeg har aldrig modtaget én...bestilte via kundeservice.

Det fik jeg heller ikke, men fik i dag oplyst at min boks var sat til registrering, så den skulle virke mellem kl. 11.oo og 12.oo i dag. Den virker stadig ikke.

Omdømme 7
Badge +7
Prøv her senere, det er ikke nødvendigvis lige fra om morgenen, giv dem lige den chance.

Omdømme 3
Badge +1
PeterH skrev:
På min ordrebekræftelse står der: "Din ordre udføres d. 21. april 2016" (fik dog boksen d. 19. april). Det er jo i dag, men den virkede ikke i morges.

Hvor har du egentlig din ordrebekræftelse fra? Jeg har aldrig modtaget én...bestilte via kundeservice.

Omdømme 7
Badge +7
Har netop talt med teknisk support, på ordre bekræftelse står en dato for hvornår den virker, på min er det den 26 April, dem der har hentet i TDC butik, er serie nummer registreret, derfor virker de boxe.

Omdømme 3
Badge +1
Min boks bliver først aktiveret 2. maj - hvor er det vildt

Det er nu dag nr. 3 og det virker fortsat ikke!! Jeg har talt med udvidet support, som har fået serienummeret, men der er intet sket! Godt nok dårlig stil fra Yousee's side!

øv øv øv min kan heller ikke logge på.. nu på 3. dagen f...

nedtur at de sender boksen ud inden der er styr på log on proceduren

Omdømme 3
Badge +1
Det er det der er mest irriterende: det er faktisk at de ikke melder klart ud at det her er et større problem og at man ikke skal forvente at det løses med det samme. Det handler om forventningsafstemning. Nu forsøger de høje herrer at sige at det kun er 175 eller 300 der er ramt og "at det er løst nu". Vi ved alle at det så ikke er tilfældet og det betyder at folk nu er endnu mere sure.

Det er en rigtig dum strategi, Yousee.

Omdømme 7
Badge +8
Nu er det så blevet torsdag morgen. Virker stadig ikke.

Så er vi 301, hvor det ikke virker. Skidt fra start kan man vist roligt sige.....og hvorfor er det lige, at jeg ikke tror på det tal????

Omdømme 7
Badge +7
 Sker det først til den tid, så er det for sent, så er den røget retur.

Omdømme 3
Badge +1
Men læser man meldinger fra brugere på Facebook, så er der meget der tyder på at den gode Rasmus Avnskjold desværre ikke får ret. Flere taler om at deres boks først bliver "åbnet" fx d. 26/4. Og hvis det er rigtigt, lyver Rasmus så også...

Omdømme 7
Badge +7
Forhåbentlig kan man logge på.

Omdømme 3
Badge +1
Logan skrev:
~300 kunder er berørt, ifølge Rasmus Avnskjold til BT. Han nævner en løsning onsdag aften/nat.

Det kan man jo så håbe på, men vi deres troværdighed ligger lavt - og det er de selv skyld i. Det dur ikke direkte at lyve som Jacob Mortensen gør til EB. Det giver langt mere troværdighed at være ærlig og transparent i sin kommunikation. Nu siger Rasmus Avnskjold at det er løst inden inden i morgen:

"Problemet vil forhåbentligt blive løst i løbet af onsdag aften eller natten til torsdag" siger han

Det er bedre end Jacob Mortensens udmelding med "forhåbentligt". Men på trods af dette forbehold er det stadig problematisk hvis det så ikke lykkes inden i morgen, ikke? Han skal altså være meget sikker i sin sag hvis han skal melde sådan ud. 

Vi må se hvad der sker...

Omdømme 7
Badge +7
Spændende at se hvad der sker når jeg tænder den i morgen.

~300 kunder er berørt, ifølge Rasmus Avnskjold til BT. Han nævner en løsning onsdag aften/nat.

Omdømme 7
Badge +7
Jeg giver det til og med Fredag, ellers er det retur. 

Omdømme 3
Badge +1
"- 175 kunder har været berørt af fejlen, men den skulle være løst nu, siger tv-direktøren til Ekstra Bladet."

Think not, Jacob Mortensen.

Jeg er absolut ikke en af de første der har fået den her boks, men har også problemet.

Omdømme 7
Badge +7
 Der er en Nulstil knap bag på, har prøvet den, gav ingen forskel. Gider ikke rode mere i dag, fortsætter i mofgen og ser om der er bedre resultat.

Omdømme 7
Badge +8
FeTA skrev:
Der bliver skrevet at man har prøvet nulstille knappen fordi man havde den seriel nummer fejl, hvordan nulstiller man den nye boks, det vidste support ikke, så jeg håber I kan hjælpe mig.

min boks har også den seriel nummer fejl

Bent

Mig bekendt, skal man i i menuen for at nulstille boksen. Man kan ikke komme ind i menuen før boksen er registreret.

Badge
Der bliver skrevet at man har prøvet nulstille knappen fordi man havde den seriel nummer fejl, hvordan nulstiller man den nye boks, det vidste support ikke, så jeg håber I kan hjælpe mig.

min boks har også den seriel nummer fejl

Bent

Nyt legetøj og så kan man ikke lege med det... Det må gøre ondt :)

Man skal vist bare have tålmod, indtil boksen er blevet registreret.

Omdømme 7
Badge +7
 Der kom en box i dag, men kan heller ikke komme nogen vejne på grund af serienummer problemet.

Jeg fejlmeldte på det nummer som var med i boksen, blev omstillet til dem der kunne hjælpe - ventede 35 minutter og fik en i røret som fik serienummeret og som så sendte det videre, han sagde at det var fixet samme aften eller næste morgen - kl. 15.30 virker det stadig ikke.

Besvar