Svar

Ny boks koster ca 1700 kroner?

Omdømme 5
Badge +1

Hvis det er selvforskyldt. Ikke i mit tilfælde, så jeg kontaktede YouSee. Hvorefter jeg forstod det på denne måde. Send boksen retur. Efter et par dage, så modtages en ny boks. Uden beregninger på næste regning. Kan man regne med det, eller modtager jeg en ekstra regning efter boksen,s modtagelse? Hvis jeg bestilte boksen med det samme, så hænger jeg på regningen. 1700 kroner. Godt nok dyrt for en boks, som næsten kan det samme som appen kan.

icon

Bedste svar af Phoenix 73 23 juli 2021, 09:54

Har fået afklaring på, at den nuværende boks bliver opsagt. Hvorefter, at der kan bestilles en ny uden omkosninger, så mit problem er blevet løst på bedste vis.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Glemte desværre, at få det på skrift. Fik kun ord for det. Frygter næste regning er ekstra på 1700. begrundelsen er, at medarbejderen lovede, at jeg fortrød. For så efter en ny boks. Uden omkostninger. Hvis i spørger mig, så lyder det til at være for godt til at være sandt?

Omdømme 7
Badge +7

Hvis den ikke længere virker, så sendes der en ny, det har altid været sådan. Det koster dig ikke noget.

Omdømme 5
Badge +1

Hvis den ikke længere virker, så sendes der en ny, det har altid været sådan. Det koster dig ikke noget.

Hvordan forholder jeg mig til. Hvis der modtages en regning på 1700 kroner? Ekstra? Min boks faldt ned fra gulvet. For så bagefter sad stikket skævt. Prøvede at genoprette. Desværre, så faldt det fra hinanden. Hvordan og hvorledes, kan jeg klantres for dette?

Omdømme 7
Badge +7

Det vil jeg mene dækkes af din forsikring i så tilfælde.

Omdømme 5
Badge +1

Det vil jeg mene dækkes af din forsikring i så tilfælde.

Har ingenforsikring hos YouSee, så afventer YouSees:s afklaring.

Omdømme 7
Badge +7

Det er sgu da for f….. din indboforsikring, jeg taler om.

Omdømme 5
Badge +1

Det er sgu da for f….. din indboforsikring, jeg taler om.

Jeg beklager misforståelsen og takker for hjælpen

Omdømme 7
Badge +7

Det kommer også an på hvad der haves af selvrisiko om det så kan betale sig.

Omdømme 5
Badge +1

Har fået afklaring på, at den nuværende boks bliver opsagt. Hvorefter, at der kan bestilles en ny uden omkosninger, så mit problem er blevet løst på bedste vis.

Besvar