Spørgsmål

Ny boks?

Badge

Hej. Vi har en Cisco ISB 2231 boks m. optager. Er den snart “udløbet”? Får vi i givet fald en ny tilsendt og hvad med det der ligger på disc’en?

Med venlig hilsen

Poul

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Den vil blive udskiftet med en Humax 5000, mange DSL kunder har allerede fået udskiftet, så din tur kommer, det er der optaget må så ses inden ombytning.

Omdømme 1
Badge +3

Hej Poul

Din ældre Cisco ISB 2231 boks m. optager. vil blive udskiftet på sigt. Derfor skulle det gerne være et spørgsmål om tid før at du vil få tilbuddet om at få en ny TV boks. Når tiden er inde, så vil du få den udskiftet til den nye: Humax 5000 TV boks. Det, som du har på den gamle TV boks harddisk vil desværre ikke kunne være at finde på den nye. 

Hvis du har interesse i at finde mere information omkring den, så kan det findes her: Derudover har jeg også sat et billede ind af den. 

Egenskaber

Beskrivelse

Opløsninger

2160p / 1080p / 1080i / 720p

Formatforhold

Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby Atmos (Netflix)

Lydtilstande

Single, Dual mono, Stereo, Joint Stereo

Harddisk

Ingen – findes som cloud service

Wi-fi

802.11ax

YS5000 kan kun tilgå 5GHz wi-fi.

Output

Antenne: 2 x 2
HDMI: 1x HDMI 2.1 med HDCP 2.3
Lyd: 1 x optisk S/PDIF
Netværk: 1 x RJ 45 Ethernet
USB: 1 x USB 2.0

Knapper: Power knap - Reset knap - DC strømstik - Bluetooth til fjernbetjening

Strømforbrug

Lav strømbesparelse: 3,0 watt
Normal strømbesparelse: 0,3 watt

Størrelse

Bredde: 137mm
Dybde (ekskl. stik): 137mm
Højde: 25mm

Vægt

0,62 kg.

Tilbehør i kassen

Strømforsyning 100-240V
HDMI-kabel - 2.1 (4K)
Fjernbetjening, inkl. batterier
Kvikguide

Krav

Tv via DSL eller Fiber fra YouSee
Minimum 8 Mbit/s bredbåndsforbindelse

Badge

Tak for jeres svar🙂. Nydelig boks 😉. Er der ikke mange problemer med den iflg. forummet?

Vh. Poul

Har fået den nye boks på prøve i forbindelse med skifte af fiber fra Stofa til YouSee. 
På nær at den af og til hopper på det forkerte netværk (kører trådløst), har vi kun gode erfaringer med den.

Vi oplever den som meget/lyn hurtig i menuerne, og med ganske glimrende billedkvalitet.

Synes det giver en noget bedre TV oplevelse end blot YouSee PLAY appen.

Omdømme 7
Badge +10

Hvad mener du med at den kommer på forkert net.? Den kan kun komme på det net den er forbundet til.

Jeg har to forskellige wifi koblet på og boksen vil ikke vise live TV, hvis den ikke er på routeren fra YouSee.

Omdømme 7
Badge +10

Det er kun YS Routeren der sender TV Streamen, men der kan jo kun logges på det 5 Ghz net som kommer fra YS Routeren som den er sat op til, den skal kun have det net, andre adgange slettes på den

Ja det har jeg også regnet ud, men udfordringen består i, at jeg ikke se nogen mulighed at “glemme”/slette et netværk, så den blot hopper på der rigtige net hver gang…. 

Omdømme 7
Badge +10

Humaxen kan kun komme på et andet net hvis der er indtastet en adgangskode til det.

Er ikke sikker hvad du mener…. Loggede på Google Nest for at se om Live TV virkede, hvad det så ikke gjorde. Herefter loggede jeg den på routeren fra YouSee, men den alligevel hopper den over på Google Nest af og til - uden jeg aktivt vælger det - f.eks. ved genstart.

Omdømme 7
Badge +10

Det er jo fordi der er givet adgang til anden enhed, den adgang skal fjernes.

Ja det er jeg med på. Hvis du ved hvordan, lytter jeg med glæde 🙂

Omdømme 7
Badge +10

Slet adgangskoden.

Besvar