Jeg har kun et netwerkskabel og den skal tilsluttes boksen fra yousee. Hvordan får jeg tilsluttet mit netwerk til tv? (internet er fra Fibia)
Bedste svar af Radiomanden
Se originalJeg har kun et netwerkskabel og den skal tilsluttes boksen fra yousee. Hvordan får jeg tilsluttet mit netwerk til tv? (internet er fra Fibia)
Bedste svar af Radiomanden
Se originalHvilken TV haves? De fleste kan vel tilsluttes med Wifi, men kabel er at anbefale, din router har vel flere udgange?
Hej, Phillips, og min fiberboks med router fra Fibia har flere udgange. Port 4 er til internet. Jeg ved ikke om de andre porte er aktive!
Ja det gør
Så virker de nok til TVet, men jeg kender ikke til det mærke TV.
Jeg var lige ude at se på min fiber boks er der kun en Lan udgang, resten udgange er til TV og telefoner, men min boks har siddet der i 12 år ca.
Du kan jo teste ved at sætte et kabel i TVet fra en af de andre lan udgange, husk sluk både router og TV helt ved stik kontakten når et kabel tilsluttes…
Tak for indsatsen. Det ser ud til, at ingen andre udgange er aktive. Jeg må få fat i Fibia. Tak igen👍
Det vil også, hvis jeg bliver nød til det. 👍
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.